بهترین طرح سقف کشسان سرویس بهداشتی

یکی از روش‌های زیباسازی محیط و ایجاد یک فضای لاکچری در سرویس‌های بهداشتی منازل یا مراکز اداری، استفاده از سقف کشسان سرویس بهداشتی است؛ سقف کشسان لابل علاوه بر زیبا و منحصر‌به‌فرد بودن، نور بیشتری را در فضای سرویس بهداشتی و حمام منعکس می‌کند؛ همچنین با خاصیت ضد رطوبتی که دارد، دوام و طول عمر […]

سقف کشسان سرویس بهداشتی
۲۳ اسفند ۱۴۰۲

یکی از روش‌های زیباسازی محیط و ایجاد یک فضای لاکچری در سرویس‌های بهداشتی منازل یا مراکز اداری، استفاده از سقف کشسان سرویس بهداشتی است؛ سقف کشسان لابل علاوه بر زیبا و منحصر‌به‌فرد بودن، نور بیشتری را در فضای سرویس بهداشتی و حمام منعکس می‌کند؛ همچنین با خاصیت ضد رطوبتی که دارد، دوام و طول عمر بالایی در این محیط‌ها داشته و مورد استقبال افرادی قرار می‌گیرد که همیشه بهترین‌ محصولات را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال یک طرح لاکچری سقف کشسان سرویس بهداشتی هستید، با این مطلب از لابل همراه باشید.

در انتخاب سقف کشسان سرویس بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از آن‌جایی که محیط سرویس بهداشتی یک فضای بسته، مرطوب و معمولا بدون نورگیر است، باید برای انتخاب سقف آن به یک‌سری نکات توجه شود. در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت:

  1. سقف کشسان سرویس بهداشتی باید ضد رطوبت باشد

وجود رطوبت در فضاهای بسته‌ای مانند سرویس بهداشتی می‌تواند سبب خراب شدن سقف و رشد باکتری و قارچ‌ها در آن شود. بنابراین توجه داشته باشید سقفی که برای سرویس بهداشتی خود انتخاب می‌کنید حتما ضد رطوبت باشد.

  1. نور پردازی در سقف سرویس بهداشتی را جدی بگیرید

فضاهایی که برای سرویس بهداشتی اختصاص داده می‌شود معمولا بدون پنجره و نور زیاد هستند؛ پس باید برای روشن‌سازی آن از سقف‌هایی استفاده کنیم که قابلیت نورپردازی داشته باشند. بسیاری از سقف‌های کشسانی که در بازار وجو دارند قابلیت نورپردازی را به اشکال مختلف داشته و نور این فضا را به راحتی تامین می‌کنند.

  1. جابه‌جایی در  سهولت نصب در سقف سرویس بهداشتی بسیار مهم است

یکی از نکاتی باید در انتخاب سقف کشسان سرویس بهداشتی مورد توجه قرار بدهید سهولت نصب و جابه‌جایی آن است. بسیاری از افرادی که از سقف‌های کشسان استفاده می‌‌کنند، برای ایجاد تنوع در بازه‌های زمانی مختلف سقف سرویس بهداشتی را تعویض می‌نمایند؛ پس باید از سقف‌هایی استفاده شود که به‌راحتی جابه‌جا و نصب می‌شوند.

انواع سقف کشسان مناسب برای سرویس بهداشتیانواع سقف کشسان مناسب برای سرویس بهداشتی

اگر می‌خواهید تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط اداری خود ایجاد کنید، استفاده از طراحی مدرن در سرویس بهداشتی را جدی بگیرید. این کار می‌تواند شامل اضافه کردن المان‌های تزئینی تا نصب آینه و حتی جایگزین کردن سقف‌های سنتی با یک سقف کشسان سرویس بهداشتی ساده باشد. یکی از برندهایی که در حوزه سقف کشسان سرویس بهداشتی محصولات مختلف و باکیفیتی را تولید و به مشتریان عرضه کرده، گروه صنعتی لابل است. شما می‌توانید متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین سقف‌های کشسان سرویس بهداشتی را از گروه صنعتی لابل تهیه کنید که تمام مراحل طراحی، تولید و نصب را برعهده دارد. بهترین سقف‌های کشسان لابل برای سرویس بهداشتی عبارتند از:

  • سقف ترنسپرت لابل: این نوع سقف کاذب لابل برای ایجاد یک فضای نورانی و زیبا در محیط کوچک و گاها تاریک سرویس بهداشتی و حمام می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. عامل زیبایی و خاص بودن این نوع سقف کشسان، نصب نورپردازی در پشت آن است که علاوه بر تامین نور مناسب، بسیار زیبا و چشم‌نواز نیز خواهد بود. همچنین به دلیل خاصیت ضد رطوبت خود، در سرویس بهداشتی و حمام یک انتخاب عالی است.
  • سقف چاپی لابل: برای آن دسته از خاص‌پسندها که قصد دارند از بهترین سقف برای سرویس بهداشتی استفاده کنند، سقف چاپی لابل یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. تنوع طرح‌های انتخابی برای این مدل بسیار بالاست و شما می‌توانید هر طرحی که مد نظر دارید، از طرح‌های مدرن و مینیمال گرفته تا تصویر طبیعت و دریا را روی این مدل سقف‌ها پیاده کنید. این نوع سقف کشسان نیز عایق رطوبت و کاملا ضد آب است.
  • سقف لاکر لابل: یکی از بهترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای سقف کشسان سرویس بهداشتی، استفاده از سقف‌های لاکر لابل است که ظاهر شیکی دارند؛ همچنین با جلوه‌ براق و آینه‌ای خود، فضا را روشن و زیبا نشان می‌دهند. مهم‌ترین دلایل انتخاب آن‌ها برای حمام و سرویس بهداشتی، ضد آب بودن و دوام و طول عمر بالای این سقف‌ها است.
  • سقف برلیانت لابل: این نوع سقف با وجود ضخیم‌تر بودن نسبت به سایر مدل‌ها و عدم عبور نور، برای سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چرا که جلوه‌ای درخشان دارد و با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای خود بسیار مجلل به نظر می‌رسد. برای روشن‌تر کردن محیط، نورپردازی روی این نوع سقف اجرا می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از سقف‌های مات لابل برای سرویس بهداشتی چندان محبوب نیست؛ چرا که در این فضاهای کوچک و کم‌نور، باعث ایجاد حس تنگنا و کم‌نورتر نشان دادن محیط داخل سرویس بهداشتی می‌شود.

قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی

لابل با وجود ارائه بهترین سقف برای سرویس بهداشتی، قیمت‌های رقابتی و بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد. علاوه‌بر این، به دلیل کیفیت بالای محصولات لابل، شاهد طول عمر بالا برای این سقف‌ها خواهید بود؛ به همین دلیل از نظر اقتصادی گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید. قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی لابل در مدل‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ همچنین با توجه به طرح و مدل انتخابی، متراژی که سقف لابل روی آن اجرا می‌شود و جنس متریال استفاده شده در آن، قیمت‌ این محصولات تعیین می‌شود.

سقف کشسان ساده سرویس بهداشتی که شامل سقف لاکر، ترنسپرت و برلیانت برای سرویس بهداشتی می‌شود، به نسبت اقتصادی‌تر است. با توجه به نوسانات بازار و تغییر مداوم قیمت‌ها، شما می‌توانید پس از انتخاب طرح و مدل دلخواه سقف کشسان سرویس بهداشتی و تعیین متراژ سقفی که کار روی آن اجرا می‌شود، با کارشناسان لابل تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره جهت انتخاب مناسب، از قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی نیز مطلع شوید.

قیمت این سقف‌های کشسان در لابل بر اساس فاکتورهایی مانند نوع پارچه استفاده شده، نوع اجرای سقف، نوع نورپردازی به کار رفته در آن، ساده یا چاپی بودن و متراژ تعیین می‌شود.

قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتیخرید سقف کشسان سرویس بهداشتی با کیفیت از لابل

به دلیل تنوع بالای سقف کشسان سرویس بهداشتی و کیفیت بالای این محصولات، می‌توانید با خیال آسوده از لابل خرید کنید. در طراحی این سقف‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال استفاده شده است و تمام آن‌ها دارای خاصیت ضد آب هستند؛ به همین دلیل با رطوبت موجود در محیط حمام و سرویس بهداشتی فرسوده و خراب نمی‌شوند.

برای تغییر اساسی در دکوراسیون سرویس بهداشتی منازل مسکونی یا اماکن غیر مسکونی و اداری می‌توانید از سقف کشسان لابل استفاده کنید. سقف کاذب لابل دارای ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت آن جهت استفاده در سرویس بهداشتی شده؛ در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره شده است.

ویژگی‌ها و مزایای سقف کشسان لابل برای سرویس بهداشتی

از جمله مزایای خرید سقف کشسان سرویس بهداشتی لابل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت جابه‌جایی: سقف کشسان لابل قابلیت جابه‌جایی دارد؛ بنابراین اگر زمانی حس کردید که نیاز دارید آن را به مکان دیگری منتقل کنید و یا از دکوراسیون سرویس بهداشتی خود خسته شدید و قصد تغییر آن را داشتید، می‌توانید سقف کشسان لابل را به راحتی جابه‌جا کنید.
  • ضد رطوبت: هیچ چیز بهتر از انتخاب یک سقف کشسان لابل به عنوان عایق رطوبت برای سرویس بهداشتی نیست. سقف کشسان لابل بهترین عایق رطوبت برای محیط مرطوب سرویس بهداشتی و حمام است.
  • اجرای تجهیزات متنوع: امکان اجرای تجهیزات متنوع از قبیل انواع نورپردازی روی سقف کشسان لابل برای سرویس بهداشتی وجود دارد.
  • قابلیت شست‌وشو: تمیز کردن و شست‌وشوی سقف کشسان لابل بسیار آسان است. هر زمان که سقف کثیف شد می‌توانید آن را به راحتی بشویید و یا با دستمال و اسپری تمیز کننده سطوح آن را برق بیاندازید.
  • خاصیت آنتی باکتریال: محیط مرطوب سرویس بهداشتی مکان مستعدی برای رشد انواع باکتری و قارچ است، اما سقف کشسان لابل با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد از رشد میکروب و باکتری در فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایای سقف کشسان لابل برای سرویس بهداشتیسخن پایانی

این روزها استفاده از سقف‌های کشسان لابل برای تغییر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی در مکان‌های مسکونی و اداری بسیار پرکاربرد شده است. خاصیت ضد رطوبت، امکان اجرای نورپردازی، قابلیت نصب و جابه‌جایی آسان سقف‌های کشسان لابل در سرویس‌های بهداشتی، سبب محبوبیت این محصول شده است. سقف‌های لاکر، ترنسپرت، برلیانت و چاپی از برند لابل از جمله محصولاتی هستند که می‌توان برای سرویس بهداشتی استفاده کرد.

شما می‌توانید برای سفارش سقف‌های کشسان لابل با متخصصان این مجموعه تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره بهترین محصول را برای فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت لابل عکس سقف کشسان سرویس بهداشتی را مشاهده کرده و براساس سلیقه‌ای که دارید بهترین گزینه را برای فضای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین طرح سقف کشسان برای سرویس بهداشتی چیست؟

سقف‌هایی که نور را از خود عبور می‌دهند و یا سقف‌هایی که جلوه براق و روشنی دارند برای استفاده در سرویس بهداشتی بسیار مناسب هستند.

  1. مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی چیست؟

از جمله مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی خاصیت ضد آب بودن آن است. همچنین این سقف‌ها خاصیت آنتی باکتریال دارند.

  1. انواع سقف کشسان سرویس بهداشتی شامل چه سقف‌هایی می‌شود؟
  2. سقف‌های ساده، چاپی و سه بعدی، لاکر و ترنسپرت از محبوب‌ترین و مناسب‌ترین سقف‌های سرویس بهداشتی لابل هستند.
  3. قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی لابل به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت این سقف‌ها بسته به نوع متریال، نوع نورپردازی و اجرا، متراژ و ساده یا چاپی بودن سقف متنوع است.