بهترین سقف کشسان اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک در شادابی او تاثیر زیادی دارد؛ پس باید در انتخاب لوازم اتاق، رنگ و نوع سقف و دیوارهای آن دقت زیادی کرد. استفاده از سقف کشسان اتاق کودک به دلیل تنوع بالا و امکان چاپ طرح‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد که بهترین دکوراسیون را برای اتاق کودک اجرا کنید. […]

سقف کشسان اتاق کودک
۲۲ اسفند ۱۴۰۲

دکوراسیون اتاق کودک در شادابی او تاثیر زیادی دارد؛ پس باید در انتخاب لوازم اتاق، رنگ و نوع سقف و دیوارهای آن دقت زیادی کرد. استفاده از سقف کشسان اتاق کودک به دلیل تنوع بالا و امکان چاپ طرح‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد که بهترین دکوراسیون را برای اتاق کودک اجرا کنید.

اتاق کودک علاوه بر اینکه محل استراحت، خواب و آرامش فرزند شماست، مکان امن و مناسبی برای بازی‌های کودکانه نیز به شمار می‌رود. از این رو دکوری که در اتاق کودک خود استفاده می‌کنید بر شکوفایی هوش و حفظ روحیه او تاثیر زیادی دارد. برای آگاهی بیشتر در مورد انواع و مدل‌های سقف کشسان اتاق کودک تا انتهای مطلب با لابل همراه باشید.

علت انتخاب سقف کشسان برای اتاق کودک

شما به عنوان والدین کودک نباید به راحتی از کنار انتخاب دکوراسیون مناسب برای اتاق فرزندتان بگذرید. انتخاب سقف کاذب کشسان به زیباتر شدن اتاق کودک کمک می‌کند؛ همچنین در ایجاد یک دکوراسیون زیبا و شاداب  تاثیر دارد؛ بنابراین بهترین انتخاب برای اتاق آن‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند جایگزین مناسب برای سقف‌های قدیمی، سنتی و ساده باشد.

انتخاب سقف کشسان اتاق کودک در محیط‌های مختلفی مانند مهدکودک‌ها، اتاق‌های کودک موجود در مراکز خرید کاربرد دارد. پس اگر به‌دنبال طراحی اتاق کودک در فضای مورد نظر خود هستید حتما  قبل از سفارش، با ویژگی‌های سقف کشسان اتاق کودک آشنا شوید.

علت انتخاب سقف کشسان برای اتاق کودک

ویژگی‌های سقف کشسان اتاق کودک

این نوع سقف مدرن و زیبا با ویژگی‌های منحصر به‌فردی که دارد، انتخاب اول طراحان دکوراسیون اتاق کودک است. در ادامه برخی از این مزایا و ویژگی‌ها ذکر شده است.

  • طرح‌های مدرن، زیبا و خلاقانه: امکان اجرای انواع طرح‌ها متناسب با سلیقه مشتری و تم اتاق کودک روی این محصولات وجود دارد. طرح انتخابی شما می‌تواند شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزندتان، تصاویری از گل‌های زیبا و یا حتی متناسب با طرح فرش، پرده و سایر وسایل تزئینی اتاق کودک باشد.
  • دوام، استحکام و ایمنی بالا: این سقف هیچگونه خطری برای کودک شما هنگام خواب یا بازی در اتاق خود ندارد، چرا که بسیار ایمن طراحی شده است. علاوه‌بر آن با وجود سبک بودن، بسیار مقاوم و با دوام است. این محصول مقاوم در برابر زلزله و حریق است و می‌تواند بهترین پوشش برای سقف اتاق خواب کودک دلبندتان باشد.
  • قابلیت جابه‌جایی و حمل آسان: حمل و جابه‌جایی این نوع سقف بسیار آسان است، به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب می‌شود و در صورتی که تمایل به تعویض آن داشته باشید، می‌توانید این کار را با کمترین هزینه و به سادگی انجام دهید. نصب آن هیچگونه کثیف‌کاری و ریخت‌وپاشی ندارد و در کمتر از یک روز انجام می‌پذیرد.
  • انتخاب بر اساس سن و شخصیت کودکان: طرح‌های این سقف متناسب با علایق کودک، سن او و سلیقه شخصی کودک شما قابل انتخاب است. مثلاً ممکن است برای اتاق پسر بچه از طرح‌های ماشین یا حیوانات کمک بگیرید؛ اما برای اتاق دختر بچه‌ها از طرح‌های باربی، دخترانه و فانتزی استفاده کنید. در سنین کودکی تصاویر شاد و رنگی برای آنها مناسب‌تر است؛ اما چاپ تصاویری از فیلم‌ها و کاراکترهای مورد علاقه‌شان در نوجوانی انتخاب بهتری خواهد بود. از نظر روانشناسی نیز می‌توانید رنگ متناسب با شخصیت کودک خود را روی این سقف‌ها اجرا کنید.
  • اجرای نورپردازی در سقف کشسان اتاق کودک: اگر این سقف را برای اتاق کودک خود انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که نورپردازی در پشت کار قرار می‌گیرد و به دلیل نازک بودن سقف، نور به خوبی از آن عبور می‌کند و فضای روشن، زیبا و آرامش‌بخش به اتاق کودک شما خواهد بخشید.

انواع سقف کشسان برای اتاق کودک

شما می‌توانید سقف اتاق کودک خود را در انواع مختلفی سفارش دهید. اگر از سقف کشسان لاکر برای اتاق او استفاده کنید، باید بدانید که این سقف خاصیت آینه‌ای دارد، نور را بازتاب می‌دهد و جلوه‌ای درخشان، شفاف و زیبا به اتاق کودک می‌بخشد. در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و مدرن و جذاب است.

نوع دیگری از سقف کشسان که در اتاق خواب کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد، سقف چاپی است که محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارد. امکان چاپ هر نوع تصویر دلخواه با کیفیت بالا، رنگ‌های طبیعی، زنده و شاد روی این سقف وجود دارد. شما می‌توانید طرح‌هایی مانند عروسک، حیوانات، گل، طبیعت، شخصیت‌های کارتونی، ماشین، بازی‌های کامپیوتری و هر نوع طرح دلخواه دیگر را برای آن سفارش دهید.

انواع سقف کشسان برای اتاق کودک

قیمت و خرید سقف کشسان اتاق کودک از لابل

لابل به عنوان برترین تولید کننده سقف کاذب کشسان در کشور در زمینه تولید سقف کشسان اتاق کودک بسیار موفق عمل کرده است و می‌تواند هر نوع طرح انتخابی شما را با کیفیت بالای طرح، رنگ و وضوح باورنکردنی به چاپ برساند. مراحل تولید و نصب این سقف با مشاوران و کارشناسان لابل است و آنها پس از ثبت سفارش، محصول را در کمترین زمان ممکن در اتاق کودک دلبند شما اجرا خواهند کرد.

با وجود کیفیت بالا و متریال خوبی که در این محصولات به کار می‌رود، قیمت سقف کشسان از لابل بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اما تعیین کننده این قیمت عوامل متعددی هستند، از جمله اندازه سقف اتاق کودک و نوع سقفی که انتخاب می‌کنید. بنابراین پیش از ثبت سفارش با مشاوران ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق محصولات آگاهی پیدا کنید، زیرا نوسانات اخیر بازار باعث می‌شود این محصولات قیمت ثابتی نداشته باشند و مدام تغییر قیمت دهند.

سوالات متداول

  1. امکان اجرای چه طرح‌هایی روی سقف کشسان اتاق خواب کودک وجود دارد؟

امکان اجرای طرح‌های کارتونی، رنگی، باربی، گل، ماشین و شخصیت‌های کارتونی و یا هر نوع طرح دلخواه شما روی سقف کشسان اتاق کودک وجود دارد.

  1. مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان اتاق کودک چیست؟

استفاده از این سقف به زیباتر شدن اتاق کودک بسیار کمک می‌کند و تنوع طرح زیادی برای دکوراسیون اتاق دارد. قیمت سقف کشسان اتاق کودک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این سقف متغیر است و به متراژ اتاقی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین طرح انتخابی و متریال استفاده شده بستگی دارد.