بهترین سقف کشسان اتاق خواب کدام است؟

یکی از بهترین المان‌ها برای تزیین اتاق خواب و ایجاد فضای آرامش بخش در آن، استفاده از سقف کشسان اتاق خواب است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای ایجاد خوابی راحت و آسوده طراحی شده. اتاق خواب به عنوان مهم‌ترین مکان در هر خانه‌ای برای ریلکس کردن، آرامش و خواب راحت است که در […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

یکی از بهترین المان‌ها برای تزیین اتاق خواب و ایجاد فضای آرامش بخش در آن، استفاده از سقف کشسان اتاق خواب است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای ایجاد خوابی راحت و آسوده طراحی شده. اتاق خواب به عنوان مهم‌ترین مکان در هر خانه‌ای برای ریلکس کردن، آرامش و خواب راحت است که در حفظ انرژی، نشاط و روحیه اعضای خانواده نقش مهمی دارد. به همین دلیل باید اتاق خواب فضایی آرام، زیبا به دور از تنش، با نور ملایم و استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش باشد.

استفاده از سقف کشسان اتاق خواب فضای مورد نظر شما را سرشار از انرژی مثبت می‌کند. جنس آن مانند سایر سقف‌های کشسان از پارچه پی‌وی‌سی محکم و مقاومی است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به همین دلیل به راحتی به شکل دلخواه درمی‌آید. اگر می‌خواهید هنگام خواب به سقف اتاقتان چشم بدوزید و آرامش و جلوه‌های بصری زیبا را تجربه کنید، تا انتهای مطلب با لابل همراه باشید تا شما را با این محصولات جذاب برای سقف اتاق خوابتان بیشتر آشنا کنیم.

علت استفاده از سقف کشسان اتاق خواب

استفاده از رنگ‌های گرم، روشن و آرامش‌بخش، طرح‌های خلاقانه و بی‌نظیری که می‌توانید آن‌ها را متناسب با وسایل موجود در اتاق انتخاب کنید، این امکان را به شما می‌دهد که بهترین دکوراسیون را داشته باشید. در ادامه به مزایای استفاده از سقف کشسان برای اتاق خواب اشاره خواهیم کرد:

  • نورپردازی متفاوت و ملایمی را در این سقف اجرا کنید: امکان اجرای نورپردازی در سقف کشسان اتاق خواب وجود دارد و می‌توانید هر نوع لامپی که مد نظر دارید، در آن به کار ببرید. نور به صورت یکنواخت و زیبا از سقف عبور می‌کند و در حفظ آرامش فضای اتاق نقش مهمی دارد. به این ترتیب نور محیط کافی خواهد بود و چشم را اذیت نمی‌کند.
  • نازیبایی‌های موجود در سقف را می‌پوشاند: هنگام اجرای نورپردازی در سقف اتاق، اگر سیم‌های برق مشخص باشند ظاهر زیبایی به اتاق خواب نمی‌دهند؛ اما با استفاده از سقف کاذب کشسان، تمام ایرادات و نازیبایی‌های سقف پوشانده می‌شوند و شما می‌توانید از جلوه زیبای آن لذت ببرید.
  • امکان اجرای طرح‌های دلخواه را دارد:در سقف‌های چاپی لابل می‌توانید طرحی که دوست دارید را روی آن چاپ کنید؛ مثلاً، ممکن است از تماشای آسمان شب پرستاره، آسمان آبی، یک منظره زیبا و آرامش‌بخش، حتی تصویر اقیانوس لذت ببرید؛ یا ممکن است طرحی مینیمال و ساده را انتخاب نمایید. هر طرح و رنگ دلخواهی روی سقف کاذب کشسان قابل اجرا است.

انواع سقف کشسان اتاق خواب

انواع سقف کشسان اتاق خواب

مدل‌های مختلفی از سقف کشسان برای اتاق خواب وجود دارند که در ادامه چند نمونه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

  • سقف کشسان چاپی برای اتاق خواب: این سقف، فضایی دلنشین و جذاب به اتاق خواب شما می‌بخشد. امکان چاپ هر تصویر دلخواهی مانند آسمان آبی، کهکشان و یا دریا روی سقف چاپی وجود دارد. تنها کافی است طرح دلخواه خود را انتخاب کنید تا با بالاترین کیفیت ممکن روی سقف چاپ شود. پس از عبور نور از طرح مورد نظر، زیبایی آن دوچندان خواهد شد.
  • سقف کشسان ترنسلوسید برای اتاق خواب: این نوع سقف بسیار انعطاف‌پذیر است، سبک اما محکم و با دوام بوده و نور را به صورت کامل در فضای اتاق پخش می‌کند. از این رو انتخابی بسیار مناسب برای استفاده از اتاق خواب هنگام روز و انجام کارهای شخصی و هنگام خواب شب است.
  • سقف کشسان لاکر برای اتاق خواب: سقف لاکر از بهترین انتخاب‌ها برای فضای اتاق خواب شما خواهد بود. چرا که خاصیتی آینه‌ای دارد، نور را به خوبی بازتاب می‌دهد، عمق بیشتری به سقف می‌بخشد و در بزرگتر نشان دادن فضای اتاق نقش مهمی ایفا می‌کند. قابلیت تولید سقف لاکر در رنگ‌های مختلف وجود دارد.
  • سقف کهکشانی برای اتاق خواب: بسیاری از افراد این نوع سقف را ترجیح می‌دهند، چرا که یادآور خاطرات کودکی آن‌ها است که در مورد آسمان شب و کشف ستاره‌ها بسیار کنجکاو بوده‌اند. از طرفی با تماشای آن حس می‌کنید که در فضای آزاد و زیر سقف آسمان خوابیده‌اید. کیفیت چاپ کهکشان و ستاره‌ها روی این سقف بسیار بالاست و جلوه‌ای طبیعی دارد.

قیمت و خرید سقف کشسان اتاق خواب از لابل

قیمت و خرید سقف کشسان اتاق خواب از لابل

طرح‌های مختلف سقف کشسان اتاق خواب قیمت‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید در صورتی که متراژ اتاق خواب خود را می‌دانید، با کارشناسان لابل تماس بگیرید تا قیمت سقف مد نظرتان را به شما اعلام کنند. در مجموع قیمت سقف کشسان به متراژ فضا، نوع سقف و کیفیت متریال استفاده شده در آن بستگی دارد.

گروه صنعتی لابل بهترین تولید کننده و مجری سقف کشسان کاذب برای اتاق خواب است که علاوه بر ایران، محصولات خود را به سایر کشورها نیز ارسال می‌کند. پس از سفارش، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و نصب آن بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود.

سوالات متداول

  1. جنس سقف کشسان اتاق خواب از چیست؟

جنس این سقف از پارچه پی‌وی‌سی بوده که علاوه بر انعطاف‌پذیری و کشسانی، بسیار محکم و بادوام است.

  1. سقف کشسان کاذب اتاق خواب در چه انواعی تولید می‌شود؟

انواع مختلف سقف کشسان برای اتاق خواب شامل سقف چاپی، سقف ترنسلوسید، سقف لاکر و سقف کهکشانی می‌شود.

  1. چرا باید از سقف کشسان برای اتاق خواب استفاده کنیم؟

زیرا این سقف جلوه زیبایی دارد؛ همچنین قابلیت آکوستیک و تنظیم دمای محیط آن به خواب راحت و ایجاد آرامش در فضای اتاق خواب کمک می‌کند. لازم به ذکر است که سقف کشسان اتاق خواب باتوجه به کیفیت و مقاومت بالایی که دارد قیمت مناسبی داشته و به‌راحتی نصب می‌شود.