بهترین سقف کشسان حمام

معمولاً هنگام تغییر دکوراسیون منزل به حمام توجه چندانی نمی‌شود، اما افرادی که ریزبین هستند و دوست دارند تغییرات در تمام نقاط منزل به چشم بیاید حمام خانه را نیز بازسازی می‌کنند؛ یا در آن تغییراتی اساسی ایجاد می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین تغییراتی که می‌توانید در حمام خود انجام دهید، استفاده از سقف کشسان حمام […]

سقف کشسان حمام
۲۲ اسفند ۱۴۰۲

معمولاً هنگام تغییر دکوراسیون منزل به حمام توجه چندانی نمی‌شود، اما افرادی که ریزبین هستند و دوست دارند تغییرات در تمام نقاط منزل به چشم بیاید حمام خانه را نیز بازسازی می‌کنند؛ یا در آن تغییراتی اساسی ایجاد می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین تغییراتی که می‌توانید در حمام خود انجام دهید، استفاده از سقف کشسان حمام است. به دلیل رطوبت موجود در فضای حمام و امکان رشد قارچ، میکروب و باکتری در این محیط نمی‌توان از هر مصالحی برای تزیین آن استفاده کرد؛ چرا که ممکن است علاوه‌بر رشد قارچ‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها و ایجاد آلودگی در محیط، متریال‌های نامناسب در اثر رطوبت زود فرسوده شوند؛ بنابراین استفاده از هر دکوری برای حمام از نظر اقتصادی به‌صرفه نخواهد بود.

توجه داشته باشید که دکوراسیونی که برای حمام انتخاب می‌کنید باید در کنار مقاوم بودن، جذاب و زیبا هم باشد؛ به طوری که محیط را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان دهد و عیب‌های موجود در سقف یا دیوار را بپوشاند. اگر به دنبال بهترین طرح سقف کشسان حمام می‌گردید و یا در انتخاب این المان دکوری برای منزل خود دچار تردید هستید، تا انتهای مطلب همراه لابل باشید تا بیشتر با این نوع سقف کشسان، مزایای استفاده از آن در حمام، نحوه خرید و قیمت این محصول آشنا شوید.

سقف کشسان حمام چیست؟

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام نیز مانند سقف‌های کشسانی که برای سایر بخش‌های منزل استفاده می‌شوند، از جنس پارچه‌ای ساخته شده‌اند؛ این پارچه‌هااز ماده پلاستی سایزر گرفته شده‌اند و به آن خاصیت کشسانی می‌بخشند. این نوع از سقف‌های دکوری در حمام به شما کمک می‌کنند علاوه‌بر پوشاندن تاسیسات لوله‌های آب و سیم‌کشی برق، بتوانید برای نورپردازی داخل حمام نیز از آن‌ها استفاده کنید و فضای حمام خود را مدرن و شیک بسازید.

این سقف‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و قابلیت جابه‌جایی نیز دارند. به همین خاطر اگر پس از مدتی تصمیم گرفتید سقف حمام خود را عوض کنید به‌ راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. جالب است بدانید که اگر این سقف کشسان را از تولید کننده معتبر خریداری کنید و از کیفیت متریال آن مطمئن باشید، می‌توانید روی دوام آن برای بیش از ۳۰ سال حساب باز کنید! سقف کشسان حمام در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود و امکان چاپ هر نوع طرح دلخواه، روی بعضی از مدل‌های آن وجود دارد.

سقف کشسان حمام چیست؟

مزایای سقف کشسان حمام

سقف کشسان مخصوص حمام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث شده است اولین انتخاب اجراکنندگان دکوراسیون برای استفاده در این محیط باشد. این نوع سقف علاوه بر چشم‌نواز و زیبا بودن، به دلیل طرح‌های جذابی مانند آسمان، دریا، اقیانوس، جنگل، گل، طبیعت و منظره یا حتی طرح‌های مینیمال، جلوه شیکی به محیط داخلی حمام شما می‌بخشد. تعدادی از مزایای استفاده از سقف کشسان حمام عبارتند از:

  • خاصیت ضد باکتری و قارچ:همان‌طور که گفتیم محیط مرطوب حمام یکی از بهترین مکان‌ها برای رشد قارچ، کپک، میکروب و باکتری است که به شدت سلامت انسان را به خطر می‌اندازد. از این رو در انتخاب دکوراسیون داخلی حمام باید از متریالی با خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری استفاده کرد تا از رشد بی‌رویه آن‌ها جلوگیری شود. یکی از مزایای استفاده از سقف کشسان حمام، همین خاصیت ضد باکتری آن است که به شما کمک می‌کند از حمام کردن در یک فضای بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی و میکروب لذت ببرید.
  • نصب سریع و آسان: اجرا و نصب سقف کشسان حمام بسیار سریع و آسان است و حتی در یک روز انجام می‌شود و از اتلاف وقت شما جلوگیری می‌کند. همچنین هزینه نصب این سقف‌ها مقرون به‌صرفه و ارزان‌تر از سایر دکورها است. حتی سقف کشسان حمام قابلیت جابه‌جایی نیز دارد، بنابراین شما می‌توانید هر زمان از طرح آن خسته شدید به راحتی آن را با مدل دیگری جایگزین کنید.
  • دوام و طول عمر طولانی مدت: اگر به صورت صحیح از سقف کشسان موجود در حمام خود مراقبت و نگهداری کنید و آن را به طور مداوم تمیز نمایید، خواهید دید که سال‌های سال نیز قابل استفاده و زیبا خواهد بود. این امر نیز یکی از دلایل مقرون به‌صرفه بودن استفاده از سقف کشسان در حمام است، چرا که با وجود قرار داشتن در معرض آب و رطوبت، به آسانی خراب نمی‌شود.
  • ظاهر زیبا و مدرن: اگر می‌خواهید حمام شما جلوه‌ای خاص داشته باشد، حتما از سقف کشسان برای دکور آن استفاده کنید؛ زیرا در عین جذابیت و زیبایی این سقف، نورپردازی نیز درون آن قرار می‌گیرد و به بزرگتر و روشن‌تر نشان دادن فضای حمام کمک می‌کند؛ به این ترتیب دیگر حمام منزل شما جایی تاریک، کوچک و دلگیر نخواهد بود.
  • تنوع در طرح و رنگ و قابلیت اجرا در طرح‌های متنوع: برای ایجاد تنوع در سقف کشسان حمام خود فقط کافی است طرح دلخواهتان را انتخاب و به تولید کننده سفارش دهید. تنوع طرح و رنگ در اجرای سقف کشسان بسیار بالاست و کاملاً به سلیقه مشتری بستگی دارد.
  • مخفی نگه داشتن نازیبایی‌های درون حمام: از دیگر مزایای سقف کشسان حمام این است که به کمک آن می‌توانید هر گونه عیب و ایراد در سقف حمام را بپوشانید؛ مثلا،ً می‌توانید به کمک آن لوله‌های آب، تاسیسات برق کشی و نورپردازی را کاملاً پنهان و از معرض دید مخفی کنید.

قیمت و خرید سقف کشسان حمام از لابل

گروه صنعتی لابل با سال‌ها تجربه تولید و نصب انواع سقف کشسان در داخل و خارج از کشور، می‌تواند یکی از اولین انتخاب‌های طراحان داخلی و علاقمندان به اجرای سقف کشسان حمام در منزل باشد. به طور قطع نمی‌توان گفت که هنگام خرید این محصول از لابل، قیمت سقف کشسان حمام چه میزان خواهد بود. چرا که این قیمت کاملاً به متریال استفاده شده، نوع پارچه انتخابی برای سقف، نوع نورپردازی که در سقف اجرا می‌شود، حتی طرح‌هایی که روی سقف کاذب پیاده شده و مساحتی که سقف روی آن اجرا می‌شود، بستگی دارد. انتخاب ارزان‌ترین کشسان حمام همیشه بهترین انتخاب ممکن نیست؛ زیرا باید ابتدا از کیفیت کار و متریال مورد استفاده در آن اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر همه این‌ها، با توجه به نوسانات قیمت‌ها در سال‌های اخیر، تعیین یک قیمت ثابت و تمام شده برای انواع سقف‌های کشسان لابل امری غیر ممکن است. اگر قصد خرید سقف کشسان حمام از لابل را داشته باشید، می‌توانید با مشاوران لابل تماس حاصل نمایید و از قیمت تقریبی تولید و نصب سقف کشسان حمام خود آگاه شوید.

کارشناسان ما پس از ارزیابی مساحت حمام، نوع سقف انتخابی، نورپردازی و تجهیزات و طرح دلخواه، قیمت نهایی را به شما اعلام خواهند کرد. سپس می‌توانید سقف کاذب کشسان مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت از لابل تحویل بگیرید. تمامی خدمات ارائه شده از جمله طراحی، تولید، نصب و اجرا با کارشناسان لابل خواهد بود و محصول انتخابی با بالاترین کیفیت ممکن، رقابتی‌ترین قیمت بازار و در اسرع وقت در منزل شما نصب خواهد شد.

قیمت و خرید سقف کشسان حمام از لابل

ویژگی‌های سقف کشسان حمام لابل

تمام ویژگی‌های یک سقف کشسان خوب برای حمام در محصولات لابل به وضوح قابل مشاهده است. از جمله ویژگی‌هایی که سقف کشسان حمام لابل دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سقف‌های حمام تولید شده توسط لابل بسیار زیبا و چشم نواز هستند و مدل‌های متنوعی دارند، همچنین امکان اجرای طرح دلخواه شما روی آن‌ها نیز وجود دارد.
  • سقف کشسان حمام لابل فضای حمام شما را نورانی‌تر نشان می‌دهد و در عین حال از نظر هزینه برق بسیار به صرفه است؛ چرا که در نورپردازی آن از ال ای دی بسیار کم مصرفی استفاده می‌شود.
  • نصب آن توسط کارشناسان لابل بسیار سریع و راحت است و تنها چند ساعت طول می‌کشد.
  • سقف کشسان حمام لابل ضد بو طراحی شده است و بنابراین با استفاده از آن می‌توانید از شر بوی ناخوشایند رطوبت و نم در محیط حمام خود راحت شوید.
  • خاصیت آنتی باکتریال دارد و از ایجاد آلودگی در محیط جلوگیری می‌کند، بنابراین یک دکوراسیون کاملاً بهداشتی برای حمام به حساب می‌آید.

انواع طرح‌های سقف کشسان حمام

انواع مختلفی از سقف‌های کشسان در حمام استفاده می‌شوند که پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • سقف لاکر لابل: یکی از معمول‌ترین انواع سقف‌های کشسان که در حمام استفاده می‌شود، سقف لاکر لابل بوده و در بین کاربران بسیار محبوب و پرفروش است. یکی از ویژگی‌های سقف لاکر لابل این است که نور را به خوبی منعکس می‌کند و برای فضای کوچک حمام انتخابی هوشمندانه و مناسب محسوب می‌شود تا آن را بزرگتر و روشن‌تر نشان دهد. علاوه بر این، سقف لاکر لابل خاصیت ضد آب دارد و در محیط مرطوب حمام بهترین گزینه خواهد بود.
  • سقف ترنسپرنت لابل: از دیگر انواع سقف کشسان حمام می‌توان سقف ترنسپرنت لابل را نام برد که مکمل خوبی برای نورپردازی سقف است. نورپردازی داخل این سقف کشسان قرار می‌گیرد و طراحی داخلی حمام را جذاب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. همچنین امکان چاپ طرح دلخواه روی این نوع سقف وجود دارد و در حقیقت نوعی سقف کشسان چاپی است. این مدل سقف به دلیل تنوع در انتخاب طرح و رنگ، بین کاربران بسیار محبوب است.

انواع طرح‌های سقف کشسان حمام

سوالات متداول

  1. سقف کشسان حمام چیست؟

این محصول نوعی دکوراسیون داخلی از جنس پارچه کشسان برای زیباتر نشان دادن محیط داخلی حمام است؛ این سقف باعث بزرگ و نورانی نشان دادن فضای داخلی حمام می‌شود و جلوه‌ای مدرن و زیبا دارد.

  1. چرا بهتر است که از سقف کشسان در حمام استفاده کنیم؟

سقف کشسانی که در حمام استفاده می‌شود دارای خاصیت ضد آب، ضد رطوبت و آنتی باکتریال است و می‌تواند بهترین انتخاب برای محیط مرطوب حمام باشد؛ این نوع سقف علاوه بر دوام بالا در مقابل آب و رطوبت، آنتی باکتریال نیز بوده و مانع رشد میکروب‌ها می‌شود

  1. قیمت سقف کشسان حمام چقدر است؟

به طور قطع نمی‌توان قیمتی برای سقف کشسان حمام تعیین کرد. چرا که این قیمت به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند مساحت حمام، نوع متریال به کار رفته، طرح انتخابی و نوع نورپردازی و تاسیسات بستگی دارد.

  1. چند نوع سقف کشسان حمام در بازار وجود دارد؟

انواع مختلف سقف کشسان برای استفاده در محیط حمام شامل سقف‌های کشسان لاکرو سقف‌های کشسان ترنسپرنت است که نور را منعکس می‌کنند، جلوه زیبا و مدرنی داشته و امکان چاپ طرح دلخواه روی آنها وجود دارد.