لابل در دومین کنگره ایران مدرن

لابل در دومین کنگره ایران مدرن همه ساله  کنگره “ایران مدرن” با هدف گردهمآیی فعالان حوزه صنعت ساختمان و افراد تاثیرگذار در این صنعت برگزار میشود. دومین دوره ی این کنگره با حضور سازندگان، معماران و مدیران برندهای تراز اول از ایران و سرمایه گذاران برتر کشورهای حوزه خلیج فارس در تاریخ ۵ اسفند ماه […]

گروه صنعتی لابل در دومین کنگره ایران مدرن
۰۷ اسفند ۱۳۹۷

لابل در دومین کنگره ایران مدرن

همه ساله  کنگره “ایران مدرن” با هدف گردهمآیی فعالان حوزه صنعت ساختمان و افراد تاثیرگذار در این صنعت برگزار میشود.

دومین دوره ی این کنگره با حضور سازندگان، معماران و مدیران برندهای تراز اول از ایران و سرمایه گذاران برتر کشورهای حوزه خلیج فارس در تاریخ ۵ اسفند ماه مصادف با روز مهندس در سالن همایش های بین المللی رایزن واقع در شهر تهران برگزار گردید. از مدیر عامل گروه صنعتی لابل در دومین کنگره ایران مدرن به عنوان مدیر عامل برند خوشنام لابل نیز دعوت به عمل آورده شد.

گروه صنعتی لابل در دومین کنگره ایران مدرن

مدیر عامل گروه صنعتی لابل جناب آقای محمد امین بائی سخنرانی خویش را با محوریت موضوع اصلی کنگره، “جایگاه روانشناسی و اقتصاد در ساختمان”، آغاز نموده و به بررسی زوایای رکود صنعت ساختمان و اثرگذاری آن در اقتصاد کلان پرداخت. ایشان در ادامه به معرفی متریال لابل و مزایای آن در ایمن سازی ساختمان ها و تامین امنیت افراد اشاره نمود. لابل تولید کننده سقف های کشسان در ایران است که همواره مورد استقبال مهندسین و معماران ساخت و ساز بوده است.

  تمام سعی پرسنل گروه صنعتی لابل این است که جواب اعتماد مشتریانش را با کیفیت خود پاسخ دهد.

گالری تصاویر نمونه کارهای اجرایی

گالری ویدئو های لابل