کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟ قسمت دوم

سقف کشسان چاپی (پرینتی) سقف کشسان چاپی لابل پرطرفدارترین نوع سقف کشسان است. این استقبال از سقف چاپی لابل دلایل مختلفی دارد. اصلی ترین دلیل انتخاب آن، امکان انتخاب نامحدود بین نقش ها و تصاویر مختلف است. شما از هر جای ایران و با هر سلیقه ای که باشید، لابل برای شما طرح و نقشی […]

سقف کششی لابل ش
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

سقف کشسان چاپی (پرینتی)

سقف کشسان چاپی لابل پرطرفدارترین نوع سقف کشسان است. این استقبال از سقف چاپی لابل دلایل مختلفی دارد. اصلی ترین دلیل انتخاب آن، امکان انتخاب نامحدود بین نقش ها و تصاویر مختلف است. شما از هر جای ایران و با هر سلیقه ای که باشید، لابل برای شما طرح و نقشی متناسب با سلیقه، هماهنگ با دکوراسیون و در طیف رنگی دلخواه شما دارد.

سقف کاذب کشسان

سقف چاپی لابل مناسب چه مکانی است؟

برای نصب سقف کشسان، محدودیتی از نظر مکان اجرا ندارید! اماکن تجاری، مسکونی، تفریحی، مذهبی و فرهنگی از سقف کشسان چاپی برای اهداف گوناگون استفاده می کنند. چاپ را می توان روی انواع سقف لابل انجام داد! شما می توانید تصویر لوگوی شرکت خود را روی سقف کشسان ترنسپرنت، یک نقاشی کلاسیک را روی سقف مات و یا تصاویر طبیعت چهار فصل را روی سقف ساتن داشته باشید.

از آنجایی که پشت سقف چاپی نورپردازی صورت می گیرد، برای محیط هایی توصیه می شود که احتیاج به نور دارند. سقف چاپی گزینه ای مناسب برای منازلی است که دکوراسیونی با رنگ خاص دارند، چرا که به راحتی می توان رنگ و طرح سقف را با دکوراسیون منزل و یا محیط کار هماهنگ کرد.

اتاق کودک از جمله مکان های بسیار پر طرفدار برای نصب سقف چاپی است! زیرا با استفاده از این سقف می توان شخصیت های مورد علاقه کودکان را روی سقف و دیوارهای اتاق چاپ کرد. این کار بر روحیه کودک تاثیر مثبت داشته و انرژی مثبت محیط را افزایش می دهد.

سقف کشسان

سقف ترنسپرنت لابل، منبع نور و روشنایی

سقف ترنسپرنت لابل دارای بیشترین گذردهی نور در بین انواع سقف کشسان است. به همین دلیل بک لایت یا نورپردازی پشت سقف کشسان به زیبایی خود را نشان داده و نور محیط را، بدون نیاز به انواع دیگر نورپردازی، تامین می کند. این قابلیت، این امکان را به ما می دهد تا با استفاده از نورپردازی RGB از بازی زیبای رنگ های مختلف روی سقف منزل خود لذت ببریم و سقف منزل را از یکنواختی در بیاوریم.

سقف کشسان لابل

سقف ترنسپرنت را کجا نصب کنیم؟

برای نصب سقف ترنسپرنت فضایی با دکوراسیون مینیمال یا ساده را انتخاب کنید! سقف کشسان ترنسپرنت در عین سادگی، زیبایی خارق العاده ای به فضای منزل یا محل کار شما می بخشد. استفاده از سقف ترنسپرنت را در اماکن تجاری مانند محیط های نمایشگاهی، گالری های هنری، فروشگاه های بزرگ و سقف هتل های مجلل بسیار توصیه می شود.

نصب سقف کشسان ترنسپرنت در محیط هایی که نیاز به نور دارند مانند اتاق مطالعه، هال و پذیرایی، آشپزخانه و اتاق غذاخوری دکوراسیون محیط را شیک تر و درخشان تر نشان می دهد.

سقف کشسان ترنسپرنت