چاپ دو رو سقف کشسان

یکی از مزایای سقف کشسان، امکان چاپ روی آن است. این قابلیت موجب می شود بتوان طرح هایی که در نظر افراد ایده آل می آید روی سقف کشسان منازل و محیط کار آن ها با کیفیت و وضوح بالا چاپ شود. چاپ سقف کشسان به وسیله دو دستگاه چاپ Ecosolvent و UV انجام می […]

چاپ دورو سقف کشسان
۰۹ مهر ۱۳۹۷

یکی از مزایای سقف کشسان، امکان چاپ روی آن است. این قابلیت موجب می شود بتوان طرح هایی که در نظر افراد ایده آل می آید روی سقف کشسان منازل و محیط کار آن ها با کیفیت و وضوح بالا چاپ شود. چاپ سقف کشسان به وسیله دو دستگاه چاپ Ecosolvent و UV انجام می شود. در چاپ های معمولی یا ساده تنها یک طرف پارچه کشسان چاپ می شود. اما در چاپ دو رو، ابتدا بر روی پارچه و سپس بر پشت پارچه کشسان چاپ انجام می شود. چاپ دو رو سقف کشسان تنها با استفاده از دستگاه چاپ UV انجام می شود. چاپ سقف کشسان در دستگاه UV با سرعت بسیار بالا و کیفیت مثال زدنی صورت می گیرد.

چاپ دو رو سقف کشسان چیست و چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به سوال چاپ دو رو سقف کشسان چیست می توان گفت چاپ دو رو سقف کشسان جدیدترین متد چاپ روی این متریال مدرن است. افراد زیادی مطرح کرده اند که ممکن است از ظاهر تصویر چاپ شده روی سقف پس از مدتی خسته شوند یا احتیاج به تنوع در تصویر داشته باشند. لابل برای تنوع و زیبایی بیشتر سقف های شما چاره ای جدید اندیشیده است. با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها، می توان تنوع را به خانه های شما آورد. با این نوع چاپ می توان جلوه ای جذاب را روی سقف به وجود آورد. در این نوع چاپ شما با روشن کردن نورپردازی پشت سقف تصویری می بینید که با خاموش کردن آن، تصویر محو می شود.

اما چاپ دو رو سقف کشسان به چه صورت است؟ در چاپ دو رو با استفاده از چاپ UV دو طرف سقف چاپ صورت می گیرد. البته به این شکل نیست که دو تصویر کاملا مجزا روی سقف چاپ شود. در تصویر زیر می بینید که ارتباط بین تصاویر باید به چه شکلی باشد که به زیبایی تصاویر زیر و رو دیده شوند. در تکنولوژی چاپ دو رو می توان با خاموش و روشن کردن سقف تصاویر متفاوتی را روی سقف دید. این تصویر متفاوت در اصل تصویر چاپ شده بر پشت سقف کشسان است.

چاپ دو رو سقف کشسان هنگام خاموش و روشن کردن نورپردازی:

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ دو رو سقف کشسان لطفا فرم مندرج در صفحه ثبت سفارش را پر کنید. همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود و به سوالات شما پاسخ می دهند.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید