هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امسال در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود. گروه صنعتی لابل، همگام با دیگر تکنولوژی های روز دنیا اقدام به ارائه محصولات مدرن و نوآورانه خود در عرصه صنعت ساختمان کرده است. در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار مرتبط، برترین و جدیدترین محصولات خود […]

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امسال در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود. گروه صنعتی لابل، همگام با دیگر تکنولوژی های روز دنیا اقدام به ارائه محصولات مدرن و نوآورانه خود در عرصه صنعت ساختمان کرده است. در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار مرتبط، برترین و جدیدترین محصولات خود را ارائه کرده و با یکدیگر آشنا می شوند. بازدیدکنندگان می توانند به نمایشگاه رجوع کرده و از دستاوردهای صاحبان صنعت در حوزه ساختمان آگاه شوند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با نوآوری ها در صنعت ساختمان، تبادل نظر و اطلاعات، بستن قرارداد و دریافت مشاوره بین صاحبان صنایع بزرگ ساختمانی در ایران و جهان می باشد.

گروه صنعتی لابل نیز با برنامه‌های ویژه و متنوع از جمله برگزاری ورکشاپ زنده، برگزاری مسابقات و برنامه هایی از این قبیل پذیرای شما بازدیدکنندگان محترم می باشد! این نمایشگاه از ۱۵ الی ۱۸ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اطلاعات نمایشگاه:

 ۱۵ الی ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
 ١٠:٠٠ الی ١٨:٠٠
 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

منتظر حضور گرم شما همراهان لابل هستیم!

 

موقعیت غرفه لابل در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران:

 

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

مطالب مرتبط:

مشاهده تور مجازی غرفه های لابل در نمایشگاه ها

هشتمین نمایشگاه میدکس

هفتمین نمایشگاه میدکس

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر