نورپردازی RGB در سقف کشسان

  نورپردازی RGB در سقف کشسان امروزه نورپردازی در طراحی داخلی و دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کند. به طوری که عملا بدون نور کافی شما نمی توانید وسایل و لوازم دکوراسیون محل زندگی خود را به درستی نمایان کنید.نور پردازی عنصری است که وجود آن برای بهتر جلوه شدن و نمایش دادن وسیله […]

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

نورپردازی RGB در سقف کشسان

 

نورپردازی RGB در سقف کشسان

امروزه نورپردازی در طراحی داخلی و دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کند. به طوری که عملا بدون نور کافی شما نمی توانید وسایل و لوازم دکوراسیون محل زندگی خود را به درستی نمایان کنید.نور پردازی عنصری است که وجود آن برای بهتر جلوه شدن و نمایش دادن وسیله مورد نظر ضروری است. نورپردازی می تواند هم درون وسیله و هم در خارج و اطراف از آن جاسازی شود.در حال حاضر نورپردازی ها حتی بر روی لوازم جانبی کامپیوتر از جمله کیبورد، هدفون، ماوس، کیس کامپیوتر نیز انجام می شود. و این، به ترتیب و زیبایی کنار هم قرار گرفتن این وسایل کمک زیادی می کند.

یکی از زیباترین نورپردازی ها، نورپردازی RGB می باشد. به این دلیل که شخصی سازی رنگ را به مالک وسیله می سپارد. در این نورپردازی از سه عدد LED مجتمع با رنگ های قرمز، سبز و آبی استفاده می شود. در واقع با ترکیب این سه رنگ LED  می توان ۷ میلیون رنگ متمایز تولید کرد.

LEDها طول عمر بالایی دارند، بسیار کم مصرف و ارزان هستند. به همین دلیل یک عنصر الکترونیکی منحصر به فرد به جهت استفاده در نورپردازی می باشند.در نورپردازی سقف کشسان LED میتواند در پشت پارچه سقف کشسان و همچنین در دور قاب سقف کشسان بر روی یک نوار پیاده سازی شود. تراکم LED ها امر مهمی در نورپردازی است. به طوری که اگر تعداد LEDها در کنار یکدیگر بیشتر باشد غلظت رنگ در نورپردازی بیشتر می شود.

 

تغییر رنگ نورپردازی RGB

تغییر رنگ نورپردازی RGB توسط یک ریموت به پس از نصب در دست مالک قرار می گیرد امکان پذیر می شود. که مالک را قادر می سازد تا نورپردازی را به رنگ دلخواه خود در بیاورد. اگر به دنبال نورپردازی هستید که حداکثر شخصی سازی را در اختیارتان قرار دهد ، بدون شک نورپردازی RGB حرف اول را می زند.

نورپردازی RGB در سقف کشسان

نورپردازی RGB در سقف کشسان