نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس، سال ۹۷

نمایشگاه میدکس هر ساله محلی برای گردهمآیی متخصصین و فعالان در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی ایران و خارج ایران است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای صاحبین مشاغل و برند های روز است تا با حضور در بین متخصصین، همکاران، رقیبان و … به تبلیغ و ارائه ی محصولات خود بپردازند. نهمین دوره نمایشگاه بین […]

۱۱ دی ۱۳۹۷

نمایشگاه میدکس هر ساله محلی برای گردهمآیی متخصصین و فعالان در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی ایران و خارج ایران است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای صاحبین مشاغل و برند های روز است تا با حضور در بین متخصصین، همکاران، رقیبان و … به تبلیغ و ارائه ی محصولات خود بپردازند. نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس، سال ۹۷ فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد ارتباط موثر بین تولید کننده و مشتریان است. در ادامه در مورد حضور گروه صنعتی لابل در این نمایشگاه بیشتر می خوانید.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس، سال ۹۷

این نمایشگاه در فضایی به متراژ ۱۶۵۱۸ متر مربع در محل نمایشگاه های دائمی شهر تهران برگزار خواهد شد.

هر ساله بالغ بر ۲۳۵ شرکت از بیش از ۱۰ کشور مختلف دنیا در این نمایشگاه حضور داشته و به تبادل دانش و اطلاعات می پردازند. این تعاملات موجب ایجاد روایط موثر بین دست اندکاران صنعت دکوراسیون داخلی و بهره بردن از فرصت های ایجاد شده می شود.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس، سال 97

گروه صنعتی لابل در نمایشگاه میدکس ۹۷

حضور فعال در نمایشگاه ها و ارائه ی متریال به مشتریان و همکاران و افراد هم صنف یکی از بهترین روش ها برای اطلاع از دستاوردهای به روز در صنعت مربوطه است. به همین جهت گروه صنعتی لابل از این فرصت برای تبادل اطلاعات، بررسی برندها، توسعه شبکه همکاران و نمایندگان و در نهایت شناساندن هرچه بیشتر محصول و برند به افراد علاقه مند است. به همین دلیل گروه صنعتی لابل در این نمایشگاه بین المللی همچون سال‌های پیشین، حضور پررنگی خواهد داشت.

برای بازدید از غرفه لابل در نمایشگاه میدکس می توانید به غرفه ی شماره ۳۸L01 مراجعه نمایید.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس، سال 97

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاه میدکس امسال نیز در دی ماه ۹۷ در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ ام برگزار می شود.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در بزرگراه چمران برگزار می شود. غرفه ی گروه صنعتی لابل واقع در سالن ۳۸ غرفه ی ۳۸L01 قرار دارد. امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای قدوم گرم شما باشیم.

 

اخبار مرتبط:

نمایشگاه معماری و دكوراسیون داخلی – میدکس ۲۰۱۷ تهران

حضور گروه صنعتی لابل در هشتمین دوره نمایشگاه میدکس سال ۹۶

اختتامیه نمایشگاه میدکس ۹۶