نحوه سفارش سقف کشسان

نحوه سفارش سقف کشسان امروزه سفارش و خرید کالاهای روزمره امری ساده و بدیهی به حساب می آیند، همچنین با فراگیر شدن اینترنت و جا افتادن خرید اینترنتی و آنلاین، مردم به جهت راحتی و کاهش هزینه ها به این شیوه خرید و سفارش کالا روی آورده اند. و بازخوردهایی که شرکت های فروش کالای […]

۰۴ تیر ۱۳۹۶

نحوه سفارش سقف کشسان

نحوه سفارش سقف کشسان

امروزه سفارش و خرید کالاهای روزمره امری ساده و بدیهی به حساب می آیند، همچنین با فراگیر شدن اینترنت و جا افتادن خرید اینترنتی و آنلاین، مردم به جهت راحتی و کاهش هزینه ها به این شیوه خرید و سفارش کالا روی آورده اند. و بازخوردهایی که شرکت های فروش کالای آنلاین نسبت به رضایت مشتریان خود داشته اند، بسیار خوب بوده است.

 

البته این شیوه از سفارش و خرید ممکن است برای بسیاری از کالاها مناسب نباشد، مانند کالاهایی که قبل از خرید مستلزم مشاهده حضوری مشتری می باشد، اشتباه نکنید، مهم نیست که کالای مربوطه چه قیمتی داشته باشد، این کالا می تواند یک پیراهن ساده ارزان قیمت باشد یا یک یخچال فریزر بزرگ گران قیمت، بعضی از کالاها هنوز موفق نشده اند جای خود را در سفارش و خرید آنلاین پیدا کنند.

 

سقف کشسان نیز از این قاعده مستثنا نیست، سقف کشسان کالایی دکوراتیو و تزئینی است که قبل از سفارش و خرید مستلزم انجام شدن چند پیش نیاز مهم و حیاتی است، پیش نیاز هایی از جمله انتخاب طرح و نوع پارچه سقف کشسان، اندازه گیری سقف و … که در این پست به این پیش نیازها و پروسه خرید سقف کشسان می پردازیم، با ما همراه باشید.

نحوه ثبت سفارش سقف کشسان

پروسه سفارش سقف کشسان لابل

 

در ابتدا مشتری می بایست برای انتخاب طرح و نوع پارچه مورد نظر خود به یکی از نمایندگان و عاملین فروش سقف های کشسان لابل مراجعه نماید، پس از انتخاب طرح و نوع سقف کشسان، نماینده فروش لابل به محل مشتری که خواستار نصب و پیاده سازی سقف کاذب است مراجعه می کند و سقف را اندازه گیری می نماید، پس از اندازه گیری، اندازه های مربوطه به همراه تصویر محل برای گروه صنعتی لابل ارسال می شود، طرح سقف در نرم افزار پیاده سازی شده و سفارش ثبت می شود.

 

پس از ثبت سفارش و پیاده سازی طرح در نرم افزار، سفارش برای کارخانه به جهت چاپ طرح  بر روی پارچه فرستاده می شود، و در نهایت پس از آماده شدن پارچه سقف، محصول نهایی برای نماینده فروش لابل ارسال می شود.

 

نحوه سفارش سقف کشسان