شبان سیه بر تو نوروز باد

همه ساله بخت تو پیروز باد                       شبان سیه بر تو نوروز باد مقدم نوروز باستانی را گرامی می داریم. از پروردگار روزی بخش، سالی پر از برکت و نیکویی برای تمام ایرانیان عزیز خواستاریم و برای تمام خانه ها، چراغ، برای تمام افکار، آرامش و برای تمام کانون خانواده ها گرما و مهربانی را از […]

شبان سیه بر تو نوروز باد
۲۷ اسفند ۱۳۹۷

همه ساله بخت تو پیروز باد                       شبان سیه بر تو نوروز باد

مقدم نوروز باستانی را گرامی می داریم. از پروردگار روزی بخش، سالی پر از برکت و نیکویی برای تمام ایرانیان عزیز خواستاریم و برای تمام خانه ها، چراغ، برای تمام افکار، آرامش و برای تمام کانون خانواده ها گرما و مهربانی را از کردگار طلب می‌کنیم. نوروز قطعا بهترین عید ایرانی برای ایجاد تغییر در جهت مثبت تر بودن است.

نوروز با لابل

در سال ۹۷ زیبا، لابل با ارائه ی محصولات متنوع توانسته در خانه های شما عزیزان جایی برای خود داشته باشد. از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره در تلاش برای تولید محصولاتی در خور شان والای شما عزیزان هستیم. اما اگر از برنامه ی سال ۹۸ بپرسید، قصد ما نزدیک تر شدن هر چه بیشتر به شما عزیزان است. نوروز بهترین زمان برای تصمیمات بلند مدت و یک ساله است. تا به اینجا، به لطف و دلگرمی های شما توانسته ایم تسلطی بیش از پیش به صنعت سقف کشسان داشته باشیم. همین امر موجب گسترش دانش ما به نیاز مشتریال عزیزمان شده است. امید است سال ۱۳۹۸ خورشیدی سرعت برقراری پیوند بین ما بیشتر از پیش شود.

شبان سیه بر تو نوروز باد

سقفواره نوروزی لابل

به پاس اعتماد شما، سقفواره نوروزی لابل برای ایجاد فرصت بهتر خرید سقف کشسان در سال ۹۸ اقدام به ارائه تخفیف هایی با سقف ۲۵% و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف در خرید های ویژه نموده است. این فرصت تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت. برای ثبت سفارش خود می توانید عدد ۲۰۱ را به ۱۷۳۵-۰۲۱ ارسال نمایید. همکاران عزیز ما در ایام عید نیز پاسخگوی پرسش ها و سفارشات شما عزیزان خواهند بود.

ما همواره از شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان خوشحال می شویم زیرا تنها راه پیشرفت را در اصلاح کاستی ها و تقویت نقاط قوت خود می دانیم. برای ارتباط با ما و بیان انتقادات و پیشنهادات با شماره ۸۸۸۸۷۲۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید. نوروز بر شما خجسته باد.