سقف کشسان مدرن ترین نوع دکوراسیون داخلی

سقف کشسان مدرن ترین نوع دکوراسیون داخلی در نگاه اول ممکن است سقف کشسان پدیده ای غیر قابل تصور به نظر برسد، این در حالی است که پدیده ای جدید نیستند و زمان زیادی از مشهور شدن آن ها می گذرد. سقف کشسان در روم  و یونان باستان دیده شده است. فرانسوی ها اولین افرادی […]

سقف چاپی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

سقف کشسان مدرن ترین نوع دکوراسیون داخلی

سقف کشسان مدرن ترین نوع دکوراسیون داخلی

در نگاه اول ممکن است سقف کشسان پدیده ای غیر قابل تصور به نظر برسد، این در حالی است که پدیده ای جدید نیستند و زمان زیادی از مشهور شدن آن ها می گذرد. سقف کشسان در روم  و یونان باستان دیده شده است.

فرانسوی ها اولین افرادی بودند که ایده سقف کشسان مدرن را پیاده سازی کردند، در حقیقت سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که از دو بخش پروفیل احاطه کننده (ریل) و پرده نازک کشسان تشکیل شده است.

پرده کشسان پس از توسعه یافتن و پهن شدن به دور ریل بریده می شود. معمولا این پارچه ها می توانند سطح یک سقف و حتی سطوح منحی و خم شده را بپوشاند. این قابلیت سقف کشسان در موارد بسیاری کاربرد دارد که می توان از، کاورهای تقسیم کننده، نمایشگر، تخته های خواندنی، ساختن اشکال و منتشر کننده نور نام برد.

سقف کشسان مدرن ترین نوع دکوراسیون داخلی

در حال حاضر این نوآوری یکی از جدیدترین رهیافت ها به جهت طراحی و تزیین کردن سقف ها می باشد.

نا گفته نماند که سقف کشسان ضد اشتعال است و از منزل شما می تواند در برابر چکه کردن آب از سقف اصلی محافظت کند. به طوری که سقف کشسان می تواند در هر متر مربع حدود ۱۰۰ لیتر آب را نگه داری کند بدون اینکه صدمه ای ببیند.

شما می توانید در سقف کشسان نور پردازی مورد نظر خود را به کمک فناوری های مدرن نیز پیاده سازی کنید. همچنین می توانید طرح و تصویر مورد نظر خود را بر روی پارچه سقف کشسان چاپ کنید تا دکوراسیون منزل یا محل کار شما همانطور که شما در ذهن دارید باشد.

به جهت نورپردازی خلاق تر می توانید از طرح ها، نقاشی ها، رنگ آمیزی با جوهر نیز بر روی سقف کشسان انجام دهید، تا نمایی کاملا شخصی سازی شده را برای دکوراسیون داخلی محل زندگی یا کار خود پدید آورید.

نورپردازی های گوناگونی می توان در سقف های کشسان پیاده سازی کرد ، این نور پردازی ها را می توان در پشت و در داخل خود سقف کشسان پیاده سازی کرد. از جلمه فناوری های نورپردازی می توان به LED ها، فلورسنت، کاتد سرد، فیبر نوری، توپ های نوری و… اشاره کرد که هر کدام استایل و طراحی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.