چگونه آسمان آبی را به زیر سقف خانه خود بیاوریم؟

  سقف کشسان با طرح آسمان   ایده ی آوردن طبیعت به منزل یکی از ایده های پر طرفدار و جذاب برای علاقه مندان حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد همچنین مشتریان استقبال ویژه ای از این ایده نمودند و اکثر آن ها منظره ای از طبیعت که اغلب آن ها جنگل و ساحل […]

۲۲ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان با طرح آسمان

 

سقف کشسان با طرح آسمان

 

ایده ی آوردن طبیعت به منزل یکی از ایده های پر طرفدار و جذاب برای علاقه مندان حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد همچنین مشتریان استقبال ویژه ای از این ایده نمودند و اکثر آن ها منظره ای از طبیعت که اغلب آن ها جنگل و ساحل بوده است را در منزل خود به صورت دیوار پوش و سقف کشسان پیاده سازی کرده اند.

 

در واقع سقف کشسان و دیوار پوش کشسانی با طرح طبیعت و در دسته سقف کششی چاپی قرار می گیرند. یکی از مزیت های مهم سقف کشسان چاپ تصویر و طرح مورد علاقه و سفارشی مشتری بر روی پارچه آن می باشد. که شخصی سازی محیط زندگی مشتری را با انعطاف پذیری بالا، امکان پذیر می سازد.

 

در این پست به یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین طرح های سقف کشسان چاپی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

پرفروش ترین طرح های سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی با طرح آسمان که به اختصار به آن سقف آسمانی هم گفته می شود، یکی از طرح های مشهور در بین سقف کشسان چاپی می باشد. تصویری از یک آسمان ابری روشن  به همراه نور آفتاب بر روی پارچه این سقف کشسان چاپ می شود، که البته نور این آسمان آفتابی از نورپردازی SMD پیاده سازی شده در  این سقف کششی تامین می شود.

 

در اغلب سقف های کشسان چاپی با طرح آسمان که با نورپردازی همراه می باشند، نور پردازی SMD با رنگ سفید انجام می شود. نورپردازی های SMD به دو دسته نور پردازی SMD زرد یا به اصطلاح افتابی ، و نورپردازی SMD سفید یا مهتابی استفاده می شود.

 

سقف کششی آسمان اغلب در محیط های چون ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام ، استفاده می شود. بدون شک سقف آسمان لابل یکی از زیباترین سقف های کششی چاپی برای جذاب ساختن محیط منزل شما می باشد.

 

سقف کشسان با طرح آسمان