سقف کشسان با نورپردازی SMD

سقف کشسان با نورپردازی SMD پیشتر درباره انواع نورپردازی  در سقف کاذب  به خصوص سقف کشسان ، صحبت کرده بودیم. یکی از زیباترین نورپردازی های موجود در سقف کشسان ، نورپردازی RGB می باشد که به توضیح و تشریح آن نیز پرداخته ایم. اما در مکان هایی که نیاز به نورپردازی های تجملی و پر […]

سقف کشسان با نورپردازی SMD
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

سقف کشسان با نورپردازی SMD

سقف کشسان با نورپردازی SMD

پیشتر درباره انواع نورپردازی  در سقف کاذب  به خصوص سقف کشسان ، صحبت کرده بودیم. یکی از زیباترین نورپردازی های موجود در سقف کشسان ، نورپردازی RGB می باشد که به توضیح و تشریح آن نیز پرداخته ایم.

اما در مکان هایی که نیاز به نورپردازی های تجملی و پر زرق و برق نمی باشد ، نمی توان از نورپردازی RGB استفاده کرد ، مکان هایی مانند ادارات ، دفاتر تجاری ، رستوران های کلاسیک و مکان هایی که از طراحی داخلی و دکوراسیون مینیمالیستی یا مدرن بهره می برند و از تجمل گرایی به دور هستند ، به دنبال نورپردازی ساده هستند تا بتوانند دکوراسیون و طراحی داخلی را با یکدیگر تطبیق دهند.

 

 

سقف کشسان با نورپردازی SMD

 

در این پست به بررسی نورپردازی SMD که یکی از انواع نورپردازی مورد استفاده در سقف کششی  می باشد ، می پردازیم ، با ما همراه باشید.

 

نورپردازی SMD

SMD که مخفف Surface Mounted Device می باشد ، به یک تکنولوژی اشاره دارد که می توان به کمک آن اجزای الکترونیکی  را مستقیما بر روی خود مدار پیاده کرد. برای مثال در سقف کشسان نورپردازی SMD اشاره به یک قطعه الکترونیکی SMD دارد که بر روی این قطعه از LED به جهت تولید نور استفاده شده است.

 

LED های نورپردازی SMD به صورت ترتیبی و پشت سر هم بر روی یک ریسه نواری پیاده سازی می شوند ، از این نورپردازی معمولا در پشت سقف کششی چاپی و سقف کشسان غیر مات و شفاف استفاده می شود ، به طور کلی هر نوع پارچه ای از سقف کشسان که توانایی پخش کردن نور را داشته باشد ، نورپردازی SMD می تواند در پشت آن مورد استفاده قرار گیرد.

 

ناگفته نماند که این نورپردازی تک رنگ می باشد ، بنابراین اگر می خواهید پشت سقف کشسان خود از نورپردازی SMD استفاده کنید ، رنگی را انتخاب کنید که دکوراسیون و طراحی داخلی را زیباتر جلوه دهد.