سقف کشسان آینه ای ، انعکاس دکوراسیون داخلی

  سقف کشسان آینه ای ، انعکاس دکوراسیون داخلی به جرات می توان گفت که سقف کشسان یکی از مدرن ترین راه حل ها برای ایجاد تحول و تغییر در دکوراسیون داخلی محل زندگی شما به حساب می آید. مخصوصا اگر کمی خلاقیت به خرج داده و به کمک سقف کشسان و دیوار پوش کشسان […]

۰۸ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان آینه ای

 

سقف کشسان آینه ای ، انعکاس دکوراسیون داخلی

به جرات می توان گفت که سقف کشسان یکی از مدرن ترین راه حل ها برای ایجاد تحول و تغییر در دکوراسیون داخلی محل زندگی شما به حساب می آید. مخصوصا اگر کمی خلاقیت به خرج داده و به کمک سقف کشسان و دیوار پوش کشسان طرح و تصویری یکپارچه  را در محیط منزل خود پیاده سازی نمایید ، برای مثال طرح های آکواریوم و طبیعت که آن ها را در پست های قبلی بررسی کردیم.

 

به لطف امکان چاپ طرح و تصویر و تنوع رنگ و امکان پذیر بودن نور پردازی در این نوع سقف ، سقف کششی در سال های اخیر به یکی از شخصی ترین نوع دکوراسیون تبدیل شده است.

 

سقف کشسان آینه ای لابل در واقع یک نوع سقف کششی است که به نام سقف کشسان لاکر معروف است ، نمای این سقف به طوری است که به صورت افکت آینه مانند عمل کرده و دکوارسیون و فضای داخلی منزل شما را انعکاس می دهد ،  یعنی شما می توانید نمای داخلی منزل و دکوارسیون خود را کاملا واضح در آن تماشا کنید. و این قابلیت زیبایی و جذابیت نمای دکوارسیون و طراحی داخلی شما را چند برابر می کند.

 

همچنین این افکت زیبا باعث می شود که فضای داخلی محل شما بزرگتر به نظر برسد ، به طوری که اگر برای اولین بار وارد محلی شوید که سقف کششی آینه ای بر روی آن نصب شده باشد ، احساس می کنید که ارتفاع سقف بیش از اندازه واقعی است.

 

نا گفته نماند که به دلیل انعکاس بالای نور در سقف کششی لاکر ، نیازی چندانی به نورپردازی های داخلی منزل نمی باشد ، و با انعکاس نور داخلی منزل شما توسط سقف کشسان لاکر می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید.

 

سقف ضد آب و ضد رطوبت

همچنین سقف کشسان لاکر ضد آب بوده و تقطیر ناپذیر است و به همین دلیل در استخرها ، حمام ها کاربرد بسیاری دارد.سقف کشسان لاکر اغلب در مکان هایی  که سقف ارتفاع کمی دارد استفاده می شوند ، مخصوصا در دفاتر تجاری که فضاهای کوچکی دارند. از جمله نور پردازی های مناسب سقف کشسان لاکر می توان به فیبر نوری و Swarovski اشاره کرد.

 

 

سقف کشسان آینه ای ، انعکاس دکوراسیون داخلی