سقف کاذب در مراکز خرید

سقف کاذب در مراکز خرید   مراکز خرید، مکان های جالبی برای وقت گذراندن و به خصوص خرید کردن می باشند، اغلب افراد مکان هایی از این قبیل را برای لیست خرید خود انتخاب می کنند، مهمترین دلیل آن، فضای بزرگ و دل نشینی است که مراکز خرید از آن برخوردارند. ناگفته نماند که امکانات […]

۲۵ تیر ۱۳۹۶

سقف کاذب در مراکز خرید

سقف کاذب در مراکز خرید

 

مراکز خرید، مکان های جالبی برای وقت گذراندن و به خصوص خرید کردن می باشند، اغلب افراد مکان هایی از این قبیل را برای لیست خرید خود انتخاب می کنند، مهمترین دلیل آن، فضای بزرگ و دل نشینی است که مراکز خرید از آن برخوردارند. ناگفته نماند که امکانات و تنوع محصول آن نیز از بازارچه های کوچک، بسیار بیشتر است.

 

زمانی که وارد مراکز خرید می شوید، طراخی داخلی، نورپردازی، دکوراسیون و رنگ آمیزی محل شما را تحت تاثیر قرار می دهد، اغلب دیده شده است که در مراکز خرید به جهت زیبایی از آب نما هم استفاده می شود، درواقع در همان لحظه اول است که شما تصمیم می گیرید از این مرکز خرید دیدن کنید یا خیر، اگر نمای داخلی مرکز خرید برای شما جذابیتی نداشته باشد، ممکن است فکر کنید که کالاهای این مرکز همانند ظاهر آن بی کیفیت اند.

 

دکوراسیون مراکز خرید

معمولا مراکز خرید به سه صورت مستطیل، مربع و دایره شکل طراحی و ساخته می شوند، البته تعداد کم و اقلیتی از مراکز خرید به شکل مثلثی و هرمی نیز ساخته شده اند، اما عرف است که مراکز خرید به شکل مستطیل یا دایره ای ساخته شوند. در مراکز خرید دایره ای اغلب فروشگاه ها در دور آن پیاده سازی می شوند و فضای وسط دایره را به تزییئات و دکوراسیون های مجلل و چشمیر می دهند. این مقوله در مراکز خرید مستطیلی نیز کاربرد دارد.

 

بدون شک مشاهده کرده اید که ظاهر و طراحی داخلی فروشگاه ها گوناگون و سلیقه ای می باشند. و هر فروشگاه سعی دارد به کمک دکوراسیون و طراحی داخلی منحصر به فرد خود، به صورت نمادین کالای خود را عرضه کند، برای مثال طراحی داخلی و تزئیینات یک بوتیک شیک و خاص کاملا با طراحی داخلی یک فروشگاه رایانه و لپتاپ متفاوت است.

 

المان های بسیاری وجود دارند که در ظاهر فروشگاه ها تاثیرگذارند، از جمله چینش کالا ها، رنگ های استفاده شده در فروشگاه، استفاده از سقف های کاذب، سبک طراحی داخلی و غیره. در این پست به بررسی سقف های کاذب و تاثیر آن ها در مراکز خرید و فروشگاه های آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

سقف کاذب کششی در مراکز خرید

همانطور که گفتیم هر فروشگاه طراحی و تزیین منحصر به فرد خود را دارد، متنوع بودن طراحی و تزیین و نامحدود بودن طیف آن امری بدیهی است، اما متنوع بودن سقف ها چطور؟ چگونه می توان سقف های کاذبی را با تنوع بالا در طراحی و رنگ تصور کرد؟ اغلب دیده ایم که سقف های کاذب گچی، به صورت تایل و کناف در فروشگاه هایی با رنگ سفید، استفاده شده است، اما شاید همه مغازه داران علاقه ای به چنین طراحی نداشته باشند، و خواستار رنگ های گوناگون و طرح های خاص و یا حتی تصویر مورد علاقه خود در طراحی داخلی فروشگاه باشند.

 

در دسته بندی سقف های کاذب تنوع  زیادی وجود ندارد و معمولا این سقف ها از نظر متریال بسیار محدود اند، اما سقف کاذب کششی خود به تنهایی قادر به ارائه تنوعی نامحدود در سبک، رنگ و طراحی می باشد. سقف های کاذب کششی با توجه به متریال و جنس پارچه آن موفق شده اند تا بتوانند تمام نیازهای مشتری را از جمله، طیف رنگ گوناگون، تطبیق طرح با دکوراسیون، نورپردازی درون سقف برطرف سازند، علاوه بر آن مشتریان می توانند تصویر مورد علاقه خود را بر روی این سقف های کاذب چاپ نمایند که خود کمک بسزایی در شخصی سازی فروشگاه می نماید، مهمتر از همه سقف های کششی می توانند به صورت دیوارپوش نیز پیاده سازی شوند.

 

با این حال سقف های کششی دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته اند، اگر شما هم چنین حسی دارید و از طراحی یک رنگ و یکنواخت برای فروشگاه خود خسته شده اید، سقف و دیوارپوش کششی بهترین گزینه از جهت شخصی سازی محیط فروشگاه به حساب می آید.

 

به کمک این دو المان تزیینی می توانید فروشگاهی کاملا مطابق با سلیقه شخصی خود داشته باشید.

 

سقف کاذب در مراکز خرید