سقف مخروطی کشسان ، نگین دکوراسیون

    سقف مخروطی کشسان ، نگین دکوراسیون دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از مسائلی مهمی است که در نقش و شکل دادن زندگی ما و اطرافیانمان از جایگاه مهمی برخوردار است ، به طوری که شما اگر در محیطی قرار گیرید، که در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل از لوازم و اثاثیه زیبا و […]

۱۰ خرداد ۱۳۹۶

سقف مخروطی کشسان ، نگین دکوراسیون

 

 

سقف مخروطی کشسان ، نگین دکوراسیون

دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از مسائلی مهمی است که در نقش و شکل دادن زندگی ما و اطرافیانمان از جایگاه مهمی برخوردار است ، به طوری که شما اگر در محیطی قرار گیرید، که در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل از لوازم و اثاثیه زیبا و رنگ های شاد استفاده شده باشد، مطمئنا در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد داشت و احساس بهتری نسبت به اطراف خود خواهید داشت.

 

اگر پست “سقف کشسان ، مدرن ترین نوع دکوراسیون” را مطالعه کرده باشید ، متوجه نقش مهم و کلیدی سقف کشسان لابل در دکوارسیون و طراحی داخلی نوین شده اید ، به طوری که در حال حاضر برای تغییر و تحول دکوراسیون منزل سراغ گزینه های سنتی نخواهید رفت و همگام با زمان و مد قدم خواهید برداشت.

 

در این پست به بررسی یکی از فرم ها و اشکالی که پارچه سقف کشسان می تواند دکوراسیون شما را متحول نماید و نمایی متفاوت را به بیننده جلوه دهد، می پردازیم.

 

سقف مخروطی

یکی از محصولات نوین و نوظهور شرکت لابل ، سقف مخروطی کشسان می باشد، این سقف های شکلی مخروطی و استوانه ای داشته و در محل هایی پیاده سازی می شوند که سقف اصلی محل فاصله زیادی با زمین آن داشته باشد ، این سقف های مخروطی نه تنها بر روی سقف اصلی محل مورد نظر شما ، بلکه به صورت ستون نیز بر روی کف محل می تواند پیاده سازی شود.

 

پارچه استفاده شده در این محصول ، پارچه سقف کشسان لابل است که در یک پروفیل گرد به دور یک سازه مخروطی پوشانده شده است.

 

سقف مخروطی کشسان یا به شکل سقف کاذب یا به شکل ستون ایستاده در محل هایی همچون سالن های انتظار ، هتل های مجلل ،دفاتر تجاری بزرگ و لوکس ، رستوران های شیک ، منازل دوبلکس ، و یا هر محل دیگری که طراحی داخلی و دکوراسیون آن نیازمن تغییر و تحول شگرف است ، کاربرد دارد.

 

 

 

سقف مخروطی کشسان ، نگین دکوراسیون