سقفواره نوروزی لابل، تجربه ای از جاودانگی بهار

عید باستانی نوروز یادآور شکوهمندی طبیعت و سخاوتمندی زمین با جهانیان است. لابل در خدمت شما است تا بهار را برای شما جاودانه نماید. در چند قدمی نو شدن زمین ایستاده ایم و تنها فرصت اندکی برای ایجاد تغییرات در منزل باقی است. ما سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه تغییر دکوراسیون بهاری […]

سقفواره نوروزی لابل، تجربه ای از جاودانگی بهار
۰۸ اسفند ۱۳۹۷

عید باستانی نوروز یادآور شکوهمندی طبیعت و سخاوتمندی زمین با جهانیان است. لابل در خدمت شما است تا بهار را برای شما جاودانه نماید. در چند قدمی نو شدن زمین ایستاده ایم و تنها فرصت اندکی برای ایجاد تغییرات در منزل باقی است. ما سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه تغییر دکوراسیون بهاری را پیش پای شما عزیزان می گذاریم. تغییری که در چشم بر هم زدن خانه ی شما را به محیطی گرم و پذیرا تبدیل می کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد طرح ویژه ی سقفواره نوروزی لابل، تجربه ای از جاودانگی بهار در اختیار شما قرار می گیرد.

سقفواره نوروزی لابل، تجربه ای از جاودانگی بهار

سقفواره نوروزی لابل، تجربه ای از جاودانگی بهار

به شکرانه ی بهار و با الگو قرار دادن سخاوتمندی طبیعت، گروه صنعتی لابل فروش ویژه دیوارپوش و سقف های خود را با تخفیف های ویژه ای آغاز نموده است. در ادامه جزئیات سقفواره بهاره را می خوانید:

طرح تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی لابل: با خرید انواع سقف لابل می توانید از ۵ الی ۲۵ درصد تخفیف لابل بهره مند شوید. این تخفیف ها بسته به نوع سقف مورد نظر شما (مات، ساتن، چاپی، اپلای و …) متغیر خواهد بود.

قابل ذکر است ، شما می توانید از هر دو طرح تخفیفی لابل برخوردار شوید و تخفیف های بهاری لابل به یک طرح محدود نمی شود.

زمان این طرح تا آخر فروردین ماه سال ۹۸ می باشد، لذا برای ثبت سفارش خود هرچه سریع تر اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید عدد ۲۰۱ را به ۰۲۱۱۷۳۵ ارسال نمایید.

سقفواره بهاره، بهاری جاودانه با سقف لابل برای شما به ارمغان می آورد. برای ثبت بهترین لحظات بهار در منازل خود هرچه سریعتر با ما با شماره های ۸۸۸۸۷۲۹۹-۰۲۱ و ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ تماس حاصل نمایید.