سقفواره تابستانه لابل ، فروش ویژه سقف کشسان

تابستان امسال، دکوراسیون متفاوتی را با سقف لابل به منزلتان هدیه دهید. در این فصل گرم تابستان، گروه صنعتی لابل، شرایط ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است. استقبال شما همراهان همیشگی از انواع سقف کشسان، ما را بر آن داشت تا در سقفواره تابستانه لابل، فروش ویژه سقف کشسان با قیمت های […]

۰۶ تیر ۱۳۹۸

تابستان امسال، دکوراسیون متفاوتی را با سقف لابل به منزلتان هدیه دهید. در این فصل گرم تابستان، گروه صنعتی لابل، شرایط ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است. استقبال شما همراهان همیشگی از انواع سقف کشسان، ما را بر آن داشت تا در سقفواره تابستانه لابل، فروش ویژه سقف کشسان با قیمت های متفاوت را به شما ارائه دهیم. تخفیف ها دراین سقفواره شامل خرید انواع سقف چاپی، سقف اپلای لابل و سقف لاکر سفید لابل با شرایط تخفیف ذیل میباشد:

۱۵ درصد تخفیف خرید سقف لاکر سفید لابل، تا عرض ۳٫۲۰ متر

۲۰ درصد تخفیف خرید سقف چاپی

۲۵ درصد تخفیف خرید سقف اپلای

۳۰ درصد تخفیف خرید سقف اپلای با پارچه کشسان لاکر سفید

 

اگر شما هم منتظر فروش ویژه سقف کشسان لابل هستید، می توانید از فرصت این جشنواره استفاده کنید و جان تازه ای به دکوراسیون خانه و دفتر کارتان ببخشید.

در سقفواره تابستانه سقف لابل، از تخفیف های داغ سقف کشسان بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید عدد ۶۰ را به ۰۲۱۱۷۳۵ پیامک نموده یا از طریق فرم ثبت سفارش ، درخواست خود را ثبت نموده تا کارشناسان فروش لابل با شما تماس حاصل فرمایند.