دکوراسیونی متفاوت و جسورانه برای سقف خانه

برای ایرانیان “خانه” تداعی کننده فضایی گرم و صمیمی است که اعضای خانواده برای ایجاد آرامش، زیبایی و کارایی در آن تلاش زیادی کرده اند. امروزه همه تلاش طراحان داخلی تغییر نحوه چیدمان خانه به گونه ای است که علاوه بر تاکید بر جنبه های زیبایی شناختی،  حس آرامش و نشاط نیز در خانه تقویت […]

۰۶ مرداد ۱۳۹۷

برای ایرانیان “خانه” تداعی کننده فضایی گرم و صمیمی است که اعضای خانواده برای ایجاد آرامش، زیبایی و کارایی در آن تلاش زیادی کرده اند. امروزه همه تلاش طراحان داخلی تغییر نحوه چیدمان خانه به گونه ای است که علاوه بر تاکید بر جنبه های زیبایی شناختی،  حس آرامش و نشاط نیز در خانه تقویت شود. به همین دلیل دست آوردهای فعالان در حوزه طراحی داخلی به خود شکلی منحصر به فرد و با کارایی فوق العاده گرفته است. برای طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفتن دو چیز بسیار مهم است، یکی سلیقه افراد منزل، به ویژه خانم ها، دیگری در نظر گرفتن مکان هایی که ممکن است از دکوراسیون آن غافل شویم. در اینجا قصد داریم دکوراسیونی متفاوت و جسورانه برای سقف خانه را به شما معرفی کنیم.

 

از دکوراسیون قسمت های مهم خانه غافل نشوید!

دکوراسیون سقف منزل عموما از مکان هایی است که  ممکن است برای آن تلاش زیادی نشود اما از ما می شنوید سقف خانه، قلب خانه است. هر چه در دکوراسیون سقف خانه توجه بیشتری داشته باشیم، زیبایی دکوراسیون کلی خانه بیشتر به چشم می آید. سقف در خانه متراژ بالایی داشته و حجم زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل دکوراسیون سقف خانه در نگاه اول کاملا به چشم می آید. جالب است بدانید دکوراسیون سقف خانه نیز همپای علم روز رشد کرده و در حال پیشرفت است. سقف کاذب از جمله پر طرفدارترین پوشش ها برای  دکوراسیون سقف است که از استقبال بالایی برخوردار شده است. اما جدیدترین و متنوع ترین انواع سقف کاذب، سقف کاذب کشسان است.

 

سقف کشسان

شکل ۱- سقف کشسان اپلای

 

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان پدیده ای جالب و انقلابی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود، اما چرا؟ این سقف دکوراتیو علاوه بر زیبایی، موجب بالا رفتن ایمنی منزل و محیط کار شما می شود. با توجه به تصاویر زیر، می بینید که زیبایی خارق العاده این سقف به محیط خانه جلوه ای منحصر به فرد می بخشد.

 

سقف آسمانی

شکل ۲ – سقف کشسان طرح آسمان

زیبایی سقف کاذب کشسان اولین چیزی است که چشم بیننده را به خود جذب می کند، اما جالب است بدانید مزایای سقف کشسان محدود به زیبایی نیست. در ادامه مزایای سقف کشسان تولید شده توسط گروه صنعتی لابل را می خوانیم تا با آن روی قدرتمند این پدیده جالب آشنا شویم:

  • سریعترین نصب، بدون نیاز به زیرسازی
  • زیبایی منحصر به فرد
  • قابل جابجایی
  • ضد آب، ضد رطوبت
  • قابلیت شستشو
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • آنتی باکتریال و ضد گرد و غبار
  • تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر ریزش بار احتمالی
  • پوشاندن اتصالات، لوله کشی، پوسیدگی و خرابی­ های موجود در سقف
  • قابلیت چاپ با تنوع رنگ فراوان (بیش از ۱۵۰ رنگ)
  • قابلیت بزرگنمایی و بازتاب تصاویر محیط
  • بیش از ۲۰ سال طول عمر مفید و گارانتی ۱۲ ساله

 

انواع سقف کشسان و محل نصب آن ها

سقف کشسان انواع مختلفی دارد، از جمله سقف کشسان ساده، چاپی، حجمی، چند سطحی و در نهایت سقف کشسان متفاوت و جذاب اپلای که جدیدترین تکنولوژی سقف لابل می باشد. اما سقف کشسان را کجا نصب کنیم؟ از نظر محیط و مکان، شما محدودیتی برای نصب این نوع سقف دکوراتیو ندارید. سقف کشسان را می توان در هر مکان مسقف اعم از مسکونی، تجاری، اداری، مراکز درمانی و تفریحی نصب کرد. در تصاویر زیر می توانید انواع سقف کشسان لابل، نصب شده در مکان های مختلف را ببینید.

 

سقف کشسان

شکل ۳- سقف کشسان در منزل مسکونی

 

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی

شکل ۴ – سقف کشسان در سرویس بهداشتی

 

 

سقف کشسان تجاری

شکل ۵ – سقف کشسان در مراکز تجاری

 

 

سقف کشسان مشهد

شکل ۶ – سقف کشسان در اماکن اداری (سالن همایشات حوزه علمیه مشهد)

 

 

سقف اتاق کودک

شکل ۷ – سقف کشسان در اتاق کودک

 

 

بیمارستان عرفان

شکل ۸ – سقف کشسان در اماکن درمانی بهداشتی (بیمارستان عرفان، تهران)

 

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان