دکوراسیون اتاق کودک

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا دکوراسیون اتاق کودک و تناسب آن با سن و جنسیت کودک اهمیت زیادی دارد؟ همه ما می دانیم که کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند. اگر خانواده ها ترکیب  نور، تصاویر و طرح اتاق کودک را به درستی انتخاب کرده باشند، تاثیر مثبت […]

دکوراسیون اتاق کودک
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا دکوراسیون اتاق کودک و تناسب آن با سن و جنسیت کودک اهمیت زیادی دارد؟ همه ما می دانیم که کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند. اگر خانواده ها ترکیب  نور، تصاویر و طرح اتاق کودک را به درستی انتخاب کرده باشند، تاثیر مثبت قابل توجهی بر روحیه کودک دارد. قسمتی از اتاق کودک که توجه کمتری به آن می شود، سقف اتاق است.

امروزه تنوع سقف های کاذب برای دکوراسیون سقف خانه بسیار زیاد شده است. از بین این سقف های کاذب، سقف کشسان طرفداران بیشتری دارد. اما سقف کشسان چیست؟ و چرا اهمیت آن روز به روز بیشتر می شود. سقف کشسان (سقف کششی) نوعی سقف کاذب است که قابلیت ها و مزایای فوق العاده، آن را تبدیل به سقف پرطرفداری کرده که تلفیقی از زیبایی، کاربرد و بهداشت است.

 

دکوراسیون اتاق کودک

 

سقف کشسان لابل را برای دکوراسیون اتاق کودک شما توصیه می کنیم. اما چرا؟

کودکان دنیایی از قهرمانان فیلم ها و کارتون های مورد علاقه خود را دارند که تاثیر مستقیمی بر روحیه و خلقیات آن ها دارند. حضور این کاراکترهای کارتونی در اتاق خواب آن ها حس سرزندگی، امنیت و آرامش به کودکتان می دهد. به همین دلیل خانواده ها در پی یافتن راهی برای حقیقی کردن رویای کودکانشان هستند. برای این منظور، سقف کشسان گزینه ای بسیار مناسب است.

با قابلیت چاپ روی سقف کشسان لابل، سقف اتاق کودک خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. شما می توانید با سقف های کشسان کاراکترهای مورد علاقه فرزند خود را به خانه هایتان دعوت کنید، تصاویر زیبایی از طبیعت داشته باشید، زیر آسمان پر ستاره شب به خواب بروید، و با نگاه به آسمان ابری، از خواب بیدار شوید.

 

دکوراسیون اتاق کودک

 

سقف آنتی باکتریال لابل

سقف کشسان لابل آنتی باکتریال است، این سقف ها محیط اتاق خواب کودک شما را از هرگونه قارچ های سمی و باکتری های مضر عاری می کنند. بدن کودکان در دوران رشد نیاز بالایی به توجه دارد و در معرض کوچکترین باکتری مضر آسیب می بیند، به همین دلیل استفاده از سقف کشسان لابل می تواند انتقال بیماری را به حداقل برساند. علاوه بر آن زیبایی خیره کننده سقف کشسان، نصب سریع و تمیز، امکان جابجایی، مقاومت در برابر رطوبت و اشتعال و ده ها مزیت دیگر، سقف لابل را به گزینه ای مناسب برای اتاق خواب کودکان تبدیل کرده است.

 

دکوراسیون اتاق کودک