حضور گروه صنعتی لابل در هشتمین دوره نمایشگاه میدکس سال ۹۶

نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (نمایشگاه میدکس)، نمایشگاهی تجاری بوده که با هدف آشنایی فعالان در حوزه معماری و دکوراسیون با آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های مختلفی از سر تا سر جهان گرد آمده و دستاورد ها و محصولات خود را به نمایش […]

۲۰ دی ۱۳۹۶

نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (نمایشگاه میدکس)، نمایشگاهی تجاری بوده که با هدف آشنایی فعالان در حوزه معماری و دکوراسیون با آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های مختلفی از سر تا سر جهان گرد آمده و دستاورد ها و محصولات خود را به نمایش می گذارند. افراد فعال در این حوزه ها از تعامل با دست اندرکاران و متخصصان دیگر نیز بهره برده و به دانش خود می افزایند.  هشتمین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

گروه صنعتی لابل تولید کننده و وارد کننده انواع سقف کشسان، افتخار حضور و میزبانی از همراهان عزیز را در هشتمین دوره نمایشگاه میدکس خواهد داشت. شما می توانید از غرفه لابل به آدرس سالن ۳۸ غرفه L01 از ساعت ۹ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر دیدن کنید.

گروه صنعتی لابل در نمایشگاه میدکس