حال و هوای بهار، این بار با سقفواره بهاره لابل

با لابل سرزندگی بهاری را به خود هدیه کنید. بهار شما، حتی بدون درختان همیشه سبز، بیش از ۵۰ سال ماندگار است. این جمله عجیب اما واقعی است! با گذشت زمان بهار لابلی شما نمی خشکد، از شادابی آن کاسته نمی شود، گل های پژمرده نخواهد داشت و همیشه منشا آرامش، الهام بخشی و سلامت […]

سقف کشسان لابل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

با لابل سرزندگی بهاری را به خود هدیه کنید. بهار شما، حتی بدون درختان همیشه سبز، بیش از ۵۰ سال ماندگار است. این جمله عجیب اما واقعی است! با گذشت زمان بهار لابلی شما نمی خشکد، از شادابی آن کاسته نمی شود، گل های پژمرده نخواهد داشت و همیشه منشا آرامش، الهام بخشی و سلامت خواهد بود! اما چگونه؟ این بهار ماندگار چیست؟

بیش  از ۵۰ سال ماندگاری

سقف کشسان لابل نوعی سقف کاذب است که با انواع دیگر سقف کاذب تفاوت های زیادی دارد! یکی از مهم ترین این تفاوت ها عمر بالا و ماندگاری فوق العاده سقف کشسان لابل است. علاوه بر آن، بر خلاف انواع دیگر سقف کاذب، شما انتخاب های نامحدودی برای طراحی و شکل دهی به سقف خانه های خود دارید، حتی می توانید تصاویر دلخواه خود را روی سقف چاپی لابل داشته باشید.

  • گل های زیبای بابونه
  • شکوفه های شاداب گیلاس
  • شالیزارهای پر برکت شمال
  • درختان در هم تنیده ی جنگل های گیلان

همه و همه را می توانید به مدت بیش از ۵۰ سال در خانه خود داشته باشید.

از پر طرفدار ترین طرح های سقف لابل، طرح آسمان و شکوفه های بهاری است. پس ما هم به شما پیشنهاد می کنیم به جمع میلیون ها خانه ی بهاره بپیوندید و از طرح های بهاری لابل با قیمت های ویژه دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سقفواره بهاره عدد ۶۰ را به ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ارسال نمایید.

 

سقف کشسان لابل با قیمت های ویژه