تصاویر زیبایی از دکوراسیون منزل با رنگ سال ۲۰۱۸

  دکوراسیون سقف با سقف های کشسان لابل به رنگ سال ۲۰۱۸ سقف منزل جزو مکان هایی است که در طراحی دکوراسیون کمترین توجه به آن می شود. به همین دلیل اگر در خانه ای سقفی به زیبایی نصب شده باشد، تمام نگاه ها را به خود جلب می کند. با ورود سقف های کشسان […]

دکوراسیون خانه با رنگ سال 2018
۰۷ دی ۱۳۹۶

 

دکوراسیون سقف با سقف های کشسان لابل به رنگ سال ۲۰۱۸

سقف منزل جزو مکان هایی است که در طراحی دکوراسیون کمترین توجه به آن می شود. به همین دلیل اگر در خانه ای سقفی به زیبایی نصب شده باشد، تمام نگاه ها را به خود جلب می کند. با ورود سقف های کشسان به خانه های ایرانی، اهمیت زیبایی سقف منزل نیز بیشتر و بیشتر مورد توجه خانم های خانه قرار گرفته است. در تصاویر زیر می بینید که سقف لابل تا چه حد می تواند به زیبایی اتاق های خانه شما کمک کند.

 

سقف کشسان با طرح گل به رنگ سال ۲۰۱۸

با قابلت چاپ روی سقف کشسان لابل، می توانید طرح های مورد علاقه خود را با رنگ مورد نظر خود با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن داشته باشید. قابلیت چاپ بر روی پارچه کشسان موجب می شود افراد بتوانند محیط زندگی خود را به بهترین نحو شخصی سازی کنند. در تصویر زیر طرح گل های زیبایی را با رنگ سال ۲۰۱۸ بر روی سقف می بینید.

 

دکوراسیون با رنگ سال 2018

 

سقف کشسان چند سطحی با پارچه کششی لاکر به رنگ بنفش

پارچه کشسان لاکر می تواند مانند آینه ای تصویر محیط را در خود منعکس کند. با استفاده از سقف کشسان لاکر می توانید محیط خانه خود را بزرگ تر و عمق سقف را بیشتر نشان دهید. تصویر زیر به زیبایی نشان دهنده این ویژگی منحصر به فرد سقف لاکر است.

 

دکوراسیون به رنگ سال 2018

 

طراحی منزل با رنگ سال ۲۰۱۸ به سبک مینیمال

شما می توانید از رنگ بنفش به زیبایی در چند وسیله منزل استفاده کنید. برای مثال در تصویر زیر از رنگ بنفش تنها در صندلی های آشپزخانه و تنها یک قسمت از دیوار استفاده کرده است که به زیبایی این رنگ را در کانون توجه قرار می دهد.

در تصویر زیر نیز می بینید که از رنگ سال  ۲۰۱۸ تنها برای بالشتک های روی مبل استفاده شده است. این ترکیب یک ترکیب مینیمال است که برای جلب کردن نگاه بیننده به رنگ های تند و پررنگ استفاده می شود.

 

دکوراسیون با سقف کششی لابل

 

لازم نیست حتما برای استفاده از رنگ بنفش، دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید.

اگر دکور خانه خود را به تازگی تغییر داده اید و خریدن مبل بنفش یا تعویض پرده به رنگ بنفش برای شما صرفه اقتصادی ندارد و البته این کار منطقی هم نیست، شما می توانید با یک ست وسایل به رنگ بنفش، هم در هزینه ها صرفه جویی کرده و هم همگام با رنگ سال ۲۰۱۸ خانه خود را نونوار کنید. ترکیبی مانند تصویر زیر به راحتی می تواند سرویس بهداشتی شما را با رنگ بنفش زیبا کند. شما می توانید برای اتاق خواب از وسایل دکوری بنفش رنگ و برای اتاق نشیمن از بالشتک های روی مبل به رنگ بنفش استفاده کنید.

 

دکوراسیون بنفش