با سقف کشسان طبیعت را به خود هدیه دهید

  با سقف کشسان طبیعت را به خود هدیه دهید اگر می خواهید در کمترین زمان طبیعت و منظره ای زیبا را بخشی از منزل خود کنید ، حتما می بایست با دیوار کشسان آشنا شوید ، شاید ممکن است سقف کشسان را به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزئینی به جهت زیبا سازی منزل […]

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

سقف کشسان طبیعت

 

با سقف کشسان طبیعت را به خود هدیه دهید

اگر می خواهید در کمترین زمان طبیعت و منظره ای زیبا را بخشی از منزل خود کنید ، حتما می بایست با دیوار کشسان آشنا شوید ، شاید ممکن است سقف کشسان را به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزئینی به جهت زیبا سازی منزل خود انتخاب کرده باشید اما برای اینکه بتوانید فضایی کاملا شخصی و دلخواه را برای خود به ارمغان آورید می بایست نه تنها سقف بلکه دیوار های منزل خود را نیز به این عنصر مجهز کنید.

پارچه سقف کشسان نه تنها می تواند بر روی سقف پوشش داده شود و نصب شود بلکه می توان به عنوان دیوار پوش نیز از آن استفاده کرد ، در صورتی که پارچه سقف کشسان بر روی دیوار نصب شود به این سیستم تزئینی دیوار کشسان گفته می شود.

مزیت این سیستم این است که می توانید یک تصویر و یا طرح گسترده را در تمام سطوح منزل خود به غیر از کف منزل ، پیاده سازی کنید.

برای مثال اگر طرفدار و عاشق طبیعت از جمله جنگل و یا دریا و ساحل هستید ، می توانید این طرح و تصویر را بر روی سقف و دیوار به استفاده از پارچه سقف کشسان پیاده سازی کنید.

با این عمل می توانید طبیعت مورد علاقه خود را به منزل و محل زندگیتان بیاورید ، و شاید با این کار نیازی به رفتن به پیک نیک و طبیعت گردی نداشته باشید ، زیرا عملا شما طبیعت را به محل زندگی خود آورده اید.

به لطف فناوری ساخت پارچه سقف کشسان و دیوار کشسان ، که از جنس پی وی سی انعطاف پذیر می باشد و خاصیت آنتی باکتریال دارد ، سقف کشسان و دیوار کشسان به یکی از زیباترین و شخصی ترین عنصر دکوارتیو و تزیینی در دکوارسیون و طراخی داخلی تبدیل شده است.