انبوه سازان کدام سقف کاذب را ترجیح می دهند؟

انبوه سازان کدام سقف کاذب را ترجیح می دهند؟ با افزایش میل و رغبت روز افزون افراد به شهرنشینی، تقاضا برای مسکن افزایش یافته است. در اینجا شیوه های مسکن سازی سنتی کنار می روند و جای خود را به انبوه سازی صنعتی می دهند. انبوه سازی به شیوه ای از ساخت و ساز گفته […]

۱۱ تیر ۱۳۹۶

انبوه سازان کدام سقف کاذب را ترجیح می دهند؟

انبوه سازان کدام سقف کاذب را ترجیح می دهند؟

با افزایش میل و رغبت روز افزون افراد به شهرنشینی، تقاضا برای مسکن افزایش یافته است. در اینجا شیوه های مسکن سازی سنتی کنار می روند و جای خود را به انبوه سازی صنعتی می دهند. انبوه سازی به شیوه ای از ساخت و ساز گفته می شود که مصالح در تعداد بالا، از قبل در کارخانه با اندازه های معین تولید شده و بر روی ساختمان ها به صورت آماده پیاده سازی می شوند.

 

 

 

انبوه سازان اغلب مصالحی را دوست دارند که قابلیت هایی از جمله: پیاده سازی در مدت زمان کوتاه ، تمیز بودن پروسه کار با آن و هزینه پایین را دارا باشند. سقف های کاذب یکی از مصالح آماده مورد علاقه انبوه سازان می باشد، به طوری که شاهد استفاده بسیار از سقف های کاذب تایل گچی در ساختمان هایی که دارای طبقات زیادی هستند می باشیم.

 

در این پست به اهمیت سقف کشسان در انبوه سازی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اهمیت استفاده از سقف کشسان

پارچه سقف کشسان از موادی تشکیل شده است که تولید و توزیع آن با سرعت بالایی انجام می شود و بر خلاف متریال و مصالح سنتی مانند گچ، از ضخامت و وزن بسیار پایینی برخوردار است که روند توزیع و حمل آن را بسیار آسان می کند.

همچنین سقف کشسان نسبت به دیگر سقف های کاذب به لطف متریال پیشرفته آن از وزن بسیار پایین تری برخوردار است و انبوه سازان از این مسئله مطلع اند که بار اضافه سقف کاذب چه تاثیری بر روی وزن نهایی ساختمان دارد. حتی امکان این وجود دارد که سقف کشسان به عنوان سقف اصلی ساختمان استفاده شود.

معمولا سقف های کاذبی که از مصالح سنتی استفاده می کنند پروسه نصب دشوار تری نسبت به سقف کشسان دارند، همچنین روند نصب سقف کشسان بسیار ساده و در مدت زمان فوق العاده کوتاه انجام می شود، به طوری که ۱۰۰ الی ۳۰۰ متر مربع سقف کشسان توسط یک گروه نصب می تواند پیاده سازی شود.

پس از نصب سقف هی کاذب گچی شما می بایست مدت زمانی را به خشک شدن گچ سقف کاذب اختصاص دهید، ناگفته نماند که پس از نصب سقف کشسان نیازی به تمیز کردن محیط ندارید، اما این قاعده درباره سقف های کاذب با مصالح سنتی صدق نمی کند.

به دلایلی که گفته شد، سقف های کشسان مناسب ترین گزینه برای انبوه سازانی است، که می خواهند در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعداد زیادی از طبقات را به این سقف های کاذب مجهز نمایند.