اختتامیه نمایشگاه میدکس ۹۶

هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس (Midex)، نمایشگاه تخصصی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی ازتاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ دی ماه ۱۳۹۶، در فضایی در حدود ده هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، با حضور و حمایت صدها شرکت و نهاد مرتبط داخلی و خارجی برگزار شد. […]

اختتامیه نمایشگاه میدکس 96
۲۵ دی ۱۳۹۶

هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس (Midex)، نمایشگاه تخصصی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی ازتاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ دی ماه ۱۳۹۶، در فضایی در حدود ده هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، با حضور و حمایت صدها شرکت و نهاد مرتبط داخلی و خارجی برگزار شد. این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و تکنولوژی روز ایرانی و خارجی در حوزه دکوراسیون داخلی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و رقبا، جذب سرمایه گذار در جهت رشد فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی برگزار شد. در مراسم اختتامیه نمایشگاه میدکس ۹۶ از تمامی افرادی که در برگزاری مناسب و به موقع نمایشگاه نقش پر رنگی ایفاء کردند، قدردانی شد.

حضور گروه صنعتی لابل در نمایشگاه میدکس ۹۶

گروه صنعتی لابل در این نمایشگاه حضوری قدرتمند داشته و مورد استقبال گسترده بازدید کنندگان قرار گرفته است. بازدید کنندگان غرفه لابل از انواع پارچه کشسان شامل سقف های کشسان ساده (مات، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، گلکسی)، چاپی، حجمی و چند سطحی دیدن کرده و با مزایای آن ها آشنا شدند. گروه صنعتی لابل به عنوان تولید کننده سقف های کشسان، با برگزاری ورکشاب نصب سقف کشسان به صورت زنده، نحوه نصب سقف را به بازدید کنندگان عزیز آموزش داده و بر آن شده است تا آگاهی عموم مردم در مورد سقف کشسان و مزایای آن را افزایش دهد. همچنین گروه صنعتی لابل با برگزاری قرعه کشی دوره های رایگان نصب سقف کشسان، به عزیزان علاقه مند فرصت شرکت در این دوره ها را اعطاء کرده است.

گروه صنعتی لابل بدینوسیله از تمامی عزیزانی که در طول نمایشگاه از غرفه  بازدید کرده و در ورکشاپ نصب سقف کشسان لابل شرکت کرده اند، قدردانی می نماید. همچنین به برندگان قرعه کشی شرکت در دوره های رایگان نصب سقف لابل تبریک عرض می کنیم.

اختتامیه نمایشگاه میدکس 96