آیا سقف کشسان می تواند در روحیه تاثیر گذار باشد؟

ممکن است ازخود پرسیده باشید آیا سقف کشسان می تواند در روحیه تاثیر گذار باشد؟ در جواب باید گفت که بله، انتخاب سقف مناسب می تواند بر ظاهر، حال و هوا و اتمسفر محیط تاثیر به سزایی داشته باشد. به دلایل زیادی، سقف کشسان موجب بهتر شدن روحیه و بالا رفتن حس سرزندگی می شود. […]

سقف کشسان لابل
۰۸ فروردین ۱۳۹۷

ممکن است ازخود پرسیده باشید آیا سقف کشسان می تواند در روحیه تاثیر گذار باشد؟ در جواب باید گفت که بله، انتخاب سقف مناسب می تواند بر ظاهر، حال و هوا و اتمسفر محیط تاثیر به سزایی داشته باشد. به دلایل زیادی، سقف کشسان موجب بهتر شدن روحیه و بالا رفتن حس سرزندگی می شود. برخی از این دلایل را با هم می شماریم:

 

رشد خلاقیت ذهن با انتخاب های نامحدود

سقف خانه ها عموما به رنگ سفید بوده یا با کمی نقش و نگار معمولی تزیین شده است. اما چرا سقف خانه را تبدیل به بوم نقاشی خود نکنیم؟ چرا آن را تبدیل به اثری هنری نکنیم؟ سقف های گچی محدودیت های بسیاری از نظر زیبایی، رنگ و طرح دارند. اما سقف های کشسان چنین محدودیت هایی ندارند. با سقف کشسان چاپی، حجمی و اپلای می توانید هر طرح، شکل و تصویری که مایل باشید را روی سقف خود داشته باشید، از یک تصویر خانوادگی گرفته تا یک اثر هنری، یک مصرع شعر و یا طرح های سه بعدی!

هنر تنها محدود به دیوار نیست. دوست دارید وقتی به بالا نگاه می کنید چه ببینید؟ تابلوی نقاشی مورد علاقه خود؟ پروانه های رنگارنگ؟ صورت بازیگر مورد علاقه؟ انتخاب در دست شماست، هر چه بخواهید را می توان روی سقف کشسان چاپ کرد!

سقف کشسان لابل

نور، میزبان خانه ها است!

سقف های کشسان ترنسپرنت، مات، ساتن و لاکر (سقف کشسان آینه ای) انواع مختلفی از سقف کشسان هستند که در زیر آن ها نورپردازی زیبایی قابل نصب است. نورپردازی با رشته های SMD و یا RGB روشنایی فوق العاده زیبا و یکدستی به محیط خانه یا کار شما می دهد. این روشنایی هم زیبایی سقف را چند برابر کرده و هم محیط را غرق در نور می کند. نور تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی محیط و روحیه دادن به افراد حاضر دارد. به همین دلیل سقف کشسان لابل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های کم نور و یا تیره رنگ باشد.

 

دنیای خیالی خود را به واقعیت تبدیل کنید!

سقف کشسان می تواند شما را به دنیای دیگری ببرد! می توانید دور تا دور اتاق خود را تبدیل به دنیای زیر آب کنید، می توانید آن را تبدیل به جزیره ای آفتابی کرده و یا شبی پر از ستاره! کودکان می توانند دنیای باب اسفنجی را در اتاق خود داشته باشند و از زندگی در دنیای خیال خود لذت ببرند.

تاثیر سقف کشسان بر روحیه

سقف کشسان، ضد نم، ضد رطوبت، ضد افسردگی!

زندگی زیر سقف نم گرفته مشکلات زیادی را برای ساکنین محیط به وجود می آورد. در نگاه اول محیط منزل و یا کار ظاهری زشت و ناخوشایند به خود می گیرد. نم و رطوبت سقف و دیوار موجب بروز و یا تشدید بیماری های جسمی و تنفسی نیز می شود. محیط مرطوب در روحیه افراد نیز تاثیر منفی داشته و موجب تشدید افسردگی می شود. سقف کشسان لابل ضد نم و رطوبت بوده و  در صورت نشت آب از لوله کشی سقف، یک متر مربع از این سقف می تواند وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم آب را تحمل کند. در صورتی که سقف شما نم گرفته باشد، به راحتی می توانید ظاهر ناخوشایند آن را با سقف کشسان بپوشانید!

به این دلایل و دلایل بسیار دیگر همچون، حضور همیشگی آسمان آفتابی، داشتن سقفی هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل و امکان نصب سقف کشسان با رنگ های زیبا و متنوع شما می توانید تجربه ای فراموش نشدنی زیر سقف لابل داشته باشید.