آموزش نصب سقف لابل

آموزش نصب سقف لابل امروزه صنعت دکوراسیون داخلی بخش های بسیار گسترده ای دارد و یکی از خدمات پر مخاطب و پر درآمد به شمار می رود . تکنولوژی در دکوراسیون داخلی به سرعت در حال پیشرفت بوده است و شاغلین این حوزه نیز همزمان با پیشرفت صنعت سطح خود را متناسب با بازار بالا […]

۲۲ دی ۱۴۰۱

آموزش نصب سقف لابل

امروزه صنعت دکوراسیون داخلی بخش های بسیار گسترده ای دارد و یکی از خدمات پر مخاطب و پر درآمد به شمار می رود .

تکنولوژی در دکوراسیون داخلی به سرعت در حال پیشرفت بوده است و شاغلین این حوزه نیز همزمان با پیشرفت صنعت سطح خود را متناسب با بازار بالا میبرند.

آموزش نصب سقف لابل

یکی از پیشرفتهای مهم حوزه دکوراسیون داخلی سقف های کاذب هستند.

می توان سیر صعودی سقف های کاذب را از زمانی در نظر گرفت که در دکوراسیون داخلی استفاده از سقف کاذب به الزام تبدیل شد.

سقف کاذب برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به‌کار می‌رود.

اما ابتدای کار سقف های کاذب پردردسر و کم تنوع بودند.

فعالان حوزه دکوراسیون داخلی به سرعت مشکلات و نقص های سقف های کاذب را برطرف کردند و متریال های جدید جایگزین متریال های سنتی و اولیه شد.

سقف هایی که شامل متریال های گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره می شوند که در هر صورت قابلیت اجرا به‌صورت واحد یا با هم را دارا هستند.

در ابتدا گچ گوی سبقت را از بقیه متریال ها ربود. زیرا کم هزینه بود و اجرای آن تخصص کمتری را طلب می کرد و از همه مهمتر در دسترس تر بود. در پیشرفت سقف های گچی می توان به رابیتس کاری ، پنل های گچی و …. اشاره کرد که تا به امروز هم بسیار رواج دارند.

بسته به شرایط و سلیقه و کاربری محیط مشتریان متریال های مختلفی نیز به کار رفتند.

یکی از عواملی باعث زیاد شدن متریال ها می شد کم انعطاف بودن متریال ها بود . این باعث شد که بعضا چند متریال در کنار هم تشکیل یک سقف کاذب واحد را بدهند.

آموزش نصب سقف کشسان

سقف لابل نسل نوین سقف های کاذب

سقف لابل نسل جدید سقف کاذب می باشد که از سه جزء تشکیل شده است.

فیلم pvc

پروفیل

هارپون

سقف لابل فیلم های PVC  می باشند که جنس آن %۹۰ PVC و ۵% پلاستی سایزر و %۵ افزودنی های مجاز است. پلاستی سایزر موجود در سقف لابل موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب لابل از ۰٫۱۸ تا ۰٫۲۵ میلی متر بوده  که از خاصیت کشسانی برخوردار بوده و از این خاصیت در نصب آن نیز بهره گرفته می شود.

مراحل نصب سقف لابل

به دلیل مزیت های فراوان سقف کاذب لابل و استقبال فراوان از این سقف، مشتریان این سقف افزایش پیدا کرد و نصب و ارائه این گونه سقف ها در ایران نیز مانند سراسر جهان به ویژه اروپای شرقی یکی از شغل های پرکار و پرطرفدار گشت.

گروه صنعتی لابل با هدف آموزش و پرورش متخصصین نصب سقف های لابل سعی در خدمت رسانی ویژه و صحیح به مشتریانش را دارد و از این رو تا کنون ۲۰۰ شغل مستقیم و بیش از دو هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

برای شروع شغل نصاب سقف لابل به چه تجهیزاتی نیاز داریم ؟

آموزش مقدماتی سقف لابل

در آموزش مقدماتی سقف های لابل شما به صورت کامل خواهید آموخت که نسل های نوین سقف کاذب چگونه نصب می شوند، این دوره که بیشتر آن به کارهای عملی پرداخته می شود بعد از نصب انواع مختلف سقف های لابل کارآموزان می توانند وارد بازار کار شوند و بدون دغدغه سقف های لابل را نصب کنند.

برای ثبت نام در دوره مقدماتی آموزش سقف لابل با شماره ۰۲۱۴۴۳۷۵۳۷۰ تماس حاصل کنید

آکادمی لابل

دوره پیشرفته نصب سقف لابل

سقف های لابل به لحاظ پیچدگی های اجرایی نیازمند به یک دوره پیشرفته می باشد.

با توجه به فرم پذیری سقف های لابل که می توان اشکال هندسی مختلفی را خلق کرد و نورپردازی های های مختلف که مشتریان این سقف ها و طراحان سعی در خلق فضاهای مدرن و خلاقانه دارند.

متخصصین نصب سقف لابل حالا باید دوره جدیدی را برای آشنایی با پروفیل های پیچیده، ابعاد برداری های هندسی ، نورپردازی های خلاقانه و از همه مهمتر تسهیل در برخی کارها  و کسب تجارب جدیدتر بگذرانند.

نحوه راه اندازی کسب و کار در سقف لابل

تیزر نصب سقف لابل

در مورد ابزار نصب سقف لابل بیشتر بخوانید

گروه صنعتی لابل آموزشگاه لابل