آب گرفتگی پشت سقف کشسان

این سوال متداول در مورد سقف کشسان وجود دارد که اگر ترکیدگی لوله های آب موجود در سقف، موجب آب گرفتگی پشت سقف کشسان شود، آیا برای سقف کشسان مشکلی پیش خواهد آمد؟ چگونه باید این مشکل را رفع کرد؟ برای مرتفع کردن این مشکل شما به تنهایی نمی توانید آب موجود در پشت سقف […]

سقف کشسان
۱۰ مهر ۱۳۹۷

این سوال متداول در مورد سقف کشسان وجود دارد که اگر ترکیدگی لوله های آب موجود در سقف، موجب آب گرفتگی پشت سقف کشسان شود، آیا برای سقف کشسان مشکلی پیش خواهد آمد؟ چگونه باید این مشکل را رفع کرد؟ برای مرتفع کردن این مشکل شما به تنهایی نمی توانید آب موجود در پشت سقف را تخلیه کنید. متخصصین نصب سقف کشسان لابل برای حل مشکلات سقف شما آماده ارائه خدمات هستند. اما برای رفع این مشکل چه می توان کرد؟

آب گرفتگی پشت سقف کشسان

یکی از مشکلاتی که اکثر سقف های سنتی با آن مواجه می شوند ترکیدگی لوله ها و نشت آب از سقف است که موجب ریزش آب به منزل می شود. اگر این مشکل برای سقف های سنتی، پنل های گچی و انواع دیگر سقف های کاذب به وجود بیاید چاره ای جز تخریب سقف و تعمیر لوله های آب و اتصالات وجود ندارد. در این مورد سقف های کاذب آسیب می بینند و صاحب منزل ناچار به نصب مجدد سقف است که هزینه های زیادی نیز دارد. اما سقف کشسان لابل نه تنها با قرار گرفتن در معرض آب دچار نم زدگی و رطوبت نمی شود بلکه وزن آب نشت پیدا کرده از سقف را تا ۱۵۰ کیلوگرم در متر مربع در خود تحمل کرده و مانع ریزش آب به منزل می شود. در تصویر زیر نمایی از سقف کشسان لابل را مشاهده می کنید که ریزش آب را مهار کرده است.

سقف کشسان آب گرفتگی پشت سقف کشسان

اما چطور می توان این مشکل را حل کرد؟

در هنگام بروز چنین مشکلی تنها کافی است با متخصصین نصب سقف کشسان خود تماس بگیرید. در صورت بروز هر گونه مشکل برای سقف منزل شما، تیم اجرایی لابل به محل زندگی یا کار شما اعزام می شوند و مشکلات سقف شما را برطرف می کنند. در این مورد همکاران ما سقف را از گوشه ای باز کرده و با استفاده از ابزار خود آب را تخلیه کرده و سقف را دوباره به شکل اولیه خود باز می گردانند. نکته قابل توجه این است که شما نیازی به خریداری مجدد سقف کشسان نخواهید داشت.

سقف ضد نم آب گرفتگی پشت سقف کشسان

برای نصب سقف کشسان و دریافت اطلاعات در مورد انواع سقف کشسان می توانید با پر کردن فرم موجود در صفحه ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید

قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

سقف کشسان لابل و نورپردازی در مکان های مجلل