نشانه های یک خانه پر نشاط

مفهوم شخصی نهفته در هر کدام از وسایل منزل شما در سلامت روح و روان افراد منزل نقش مهمی دارند. تمام حواس پنج گانه در درک ما از زندگی تاثیر دارند، اما هیچ کدام به اندازه حس بینایی قدرتمند نیستند. به محض اینکه چیزی را می بینیم، مغز ما آن را با تمامی تجربیاتی که […]

سقف کشسان لابل
۰۳ مرداد ۱۳۹۷

مفهوم شخصی نهفته در هر کدام از وسایل منزل شما در سلامت روح و روان افراد منزل نقش مهمی دارند. تمام حواس پنج گانه در درک ما از زندگی تاثیر دارند، اما هیچ کدام به اندازه حس بینایی قدرتمند نیستند. به محض اینکه چیزی را می بینیم، مغز ما آن را با تمامی تجربیاتی که در ذهن داشته ایم مرتبط می کند. اگر تجربه پیشین ما تجربه ای تلخ بوده باشد، بلافاصله احساس منفی و اگر تجربه خوبی داشتیم، بلافاصله حس مثبتی به ما دست می دهد. از نشانه های یک خانه پر نشاط ، توجه به همین نکات به ظاهر کوچک، اما مهم است.

نشانه های یک خانه پر نشاط

انتخاب وسایلی که حال همه را خوب کند!

نکته نهان در این مطلب، نکته ی ساده ای است! اینکه تمام آیتم ها و وسایل منزلی که انتخاب می کنیم نه تنها باید یادآور تجربیات مثبت افراد حاضر در منزل باشند، بلکه باید مفهوم هر شیء برای افراد را نیز در نظر بگیریم. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند دکوراسیون منزل خود را با چیزهایی تزیین کنند که یادآور خاطرات خوب است، مانند ظرف های به ارث رسیده به افراد، نقاشی کودکان، تابلوهایی از جملات قصار و آثار هنری که برایشان ارزشمند است.

نشانه های یک خانه پر نشاط

نقاشی یکی از پر طرفدارترین آیتم های خانه های ایرانی است. اما نقاشی ها و آثار هنری بزرگ را نمی توان به راحتی خریداری کرده و به منزل آورد. اگر شما تصویر نقاشی مورد علاقه خود را نمی توانید داشته باشید می توانید آن را به راحتی روی متریال مختلف چاپ کنید. یکی از متریالی که امروزه به دلیل ظاهر کلاسیک و زیبای آن مورد تحسین علاقه مندان قرار گرفته است، سقف چاپی کشسان است. چاپ روی سقف کشسان به راحتی انجام می گیرد و می توانید با این آیتم زیبا در خانه، هر نقاشی، طرح، شهر و اثر مورد علاقه خود را در منزل داشته باشید و منزل خود را شبیه به یک نقاشی دلنشین کنید که همه افراد منزل از آن انرژی مثبت می گیرند.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز