حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است

این سوال که حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است ممکن است برای افراد ساکن در منازل مسکونی و انبوه سازان پیش بیاید اما دانستن این که سقف کشسان تنها جنبه دکوراتیو منزل را در بر نمی گیرد و نیازی به زیرسازی خاصی ندارد می تواند ذهن ها را در […]

سقف چاپی لابل
۲۵ شهریور ۱۳۹۷

این سوال که حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است ممکن است برای افراد ساکن در منازل مسکونی و انبوه سازان پیش بیاید اما دانستن این که سقف کشسان تنها جنبه دکوراتیو منزل را در بر نمی گیرد و نیازی به زیرسازی خاصی ندارد می تواند ذهن ها را در مورد متراژ سقف کشسان منعطف تر کند . تنها مسئله ای که در نظر گرفتن آن رابطه مستقیمی با متراژ سقف کشسان دارد هزینه در نظر گرفته شده برای سقف و سلیقه شخص کارفرما است . در این خصوص می توان متراژ سقف کشسان را از حتی نیم سانتی متر تا هزاران متر در نظر گرفت. متراژ بالا در کیفیت و کارایی سقف کشسان تغییری ایجاد نمی کند .

حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است

سقف کشسان را می توان در متراژهای پایین به صورت خطی و یا اشکال دایره ای نصب کرد . آن را می توان در متراژهای بسیار بالا به صورت یکپارچه و بدون خط جوش در طول اجرا کرد . عرض سقف های لابل تا ۵٫۳۰ متر بدون جوش قابل نصب است . بر خلاف اکثر انواع سقف کاذب ، برای نصب سقف کشسان در متراژ بالا نیازی به زیرسازی و گچبری سقف نیست .

سقف چاپی منزل مسکونی نشیمن حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است

پاسخ سوال حداقل و حداکثر میزان استفاده از سقف کشسان در یک محیط چقدر است می تواند این باشد که محدودیتی در اندازه سقف برای افراد وجود ندارد . چند نکته مهم نیز در انتخاب افراد برای متراژ سقف کشسان دخیل است. باید این را در نظر گرفت که تهیه متریال سقف مانند پنل های گچی، کناف و … برای نصب در متراژهای بالا فرآیندی بسیار زمان بر و پر دردسر است. اما برای پیشبرد هرچه سریعتر نصب سقف، می توان از سقف های کشسان استفاده کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن تولید، ارسال و نصب می شود . تیم اجرایی لابل توانایی نصب سقف تا ۳۰۰ متر مربع در روز را دارند. برای دریافت مشاوره در مورد نصب سقف کشسان و متراژ نصب می توانید از طریق فرم موجود در صفحه ثبت سفارش شماره تماس خود را وارد نمایید همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید