سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان برلیانت همانطور که می دانید سقف های کشسان یک نوع سقف کاذب هستند که به جای استفاده از متریال و مصالح سنتی مانند گچ که در سقف های کاذب کناف دیده اید ، از پارچه پی وی سی انعطاف پذیر استفاده می کنند، به لطف جنس این پارچه ها امکان چاپ طرح و […]

۱۶ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان برلیانت

همانطور که می دانید سقف های کشسان یک نوع سقف کاذب هستند که به جای استفاده از متریال و مصالح سنتی مانند گچ که در سقف های کاذب کناف دیده اید ، از پارچه پی وی سی انعطاف پذیر استفاده می کنند، به لطف جنس این پارچه ها امکان چاپ طرح و تصویر بر روی آن ها وجود دارد.

 

علاوه بر چاپ تصاویر مورد علاقه مشتریان و چاپ طرح بر روی پارچه سقف کشسان ، امکان ایجاد افکت های زیبا بر روی این سقف ها امکان پذیر است ، افکت هایی که ماهیت بصری پارچه را متفاوت نمایش می دهند ، که البته در پست های پیشین به سقف هایی که به کمک افکت ، جلوه نمایشی آن ها تغییر می کنند اشاره کرده ایم، در بین این سقف ها می توان به سقف کششی اپلای ، سقف کششی لاکر (آینه ای) و سقف کششی گلکسی اشاره کرد.

 

در این پست به بررسی یکی از سقف های کاذب جدید و لوکس گروه صنعتی لابل می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

سقف کششی برلیانت به لطف جلوه نمایشی ویژه ای که دارد، در رده و زمره سقف های کاذب لوکس و لاکچری قرار می گیرد. این سقف کشسان به دلیل افکت خاصی که بر روی آن پیاده سازی شده است، درخشندگی متالیک چشمگیر و متفاوتی نسبت به باقی سقف های کششی دارد.

 

معمولا در سقف کشسان برلیانت رنگ هایی که درخشش آن ها در افکت متالیک جلوه نمایشی خاصی دارند ، رنگ های نقره ای ، طلایی و برنزی می باشند، این جلوه به خصوص در رنگ طلایی می تواند مناسب منازل مسکونی با مبلمان سلطنتی طلایی ، باشد.

 

سقف های کششی برلیانت مناسب دفاتر تجاری ، منازل های لوکس و لاکچری ، سرویس های بهداشتی ، سالن های پذیرایی و یا هر محلی که دارای سبک مدرن در دکوراسیون و طراحی داخلی است ، می باشد.

 

سقف کشسان برلیانت