سقف کشسان گلکسی ، کهکشان در منزل

    سقف کشسان گلکسی ، کهکشان در منزل یکی از خصوصیت های مهم سقف کشسان ، انعطاف پذیر بودن این محصول از نظر چاپ تصویر یا طرح بر روی آن می باشد ، به طوری که طرح مورد نظر  یا حتی تصویر مورد علاقه شما در صورت درخواست می تواند بر روی پارچه سقف […]

۰۹ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان گلکسی ، کهکشان در منزل

 

 

سقف کشسان گلکسی ، کهکشان در منزل

یکی از خصوصیت های مهم سقف کشسان ، انعطاف پذیر بودن این محصول از نظر چاپ تصویر یا طرح بر روی آن می باشد ، به طوری که طرح مورد نظر  یا حتی تصویر مورد علاقه شما در صورت درخواست می تواند بر روی پارچه سقف کشسان چاپ شود.

 

در پست های پیشین انواع متنوع از سقف های کاذب کشسان را بررسی کردیم ، و سقف کشسان چند سطحی یا اپلای که یکی از سقف های کشسان لوکس و لاکچری شرکت لابل می باشد را معرفی نمودیم. در این پست به بررسی یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین سقف های کشسان لابل می پردازیم ، با ما همراه باشید.

 

سقف کشسان گلکسی یکی از سقف های متفاوت لابل می باشد ، این سقف کششی سطحی مانند سقف کششی آینه ای دارد به استثنا که سطح این سقف علاوه بر براق بودن دارای اکلیل های نقره ای و طلایی می باشد ، به طوری که اگر رنگ های مشکی ، سرمه ای و آبی پر رنگ را برای این سقف انتخاب کنید ، گویا یک شب پر ستاره را در سقف داخلی منزل خود به تصویر کشیده اید.

 

اکلیل های سقف کشسان گلکسی مانند سنگ های قیمتی برلیان بر روی این سطح پارچه درخشش دارند ، به طوری که اگر نورپردازی بر روی این سقف کششی انجام شود ، افکت گلکسی را بر روی این سقف چند برابر می کند و جلوه ای منحصر به فرد و جذاب را برای بیننده رقم می زند.

 

سقف کشسان گلکسی لابل برای محیط هایی چون اتاق خواب ، اتاق کودک ، کافه ، رستوران ، و مکان هایی که نورپردازی می تواند محیط را زیبا نماید ، مناسب است.

 

سقف کشسان گلکسی ، کهکشان در منزل