تور مجازی

تور مجازی گروه صنعتی لابل از سال ۹۴ همه ساله با غرفه های نوین و طراحی های خاص در نمایشگاه های بین المللی میدکس و صنعت و ساختمان شرکت داشته است. و همه ساله سعی کرده است متریال سقف لابل را به مخاطبان معرفی کند و از قابلیت های آن به بازدیدکنندگان بگوید. تصاویری جهت […]

تور مجازی لابل
۱۷ بهمن ۱۳۹۵

تور مجازی لابل

تور مجازی

گروه صنعتی لابل از سال ۹۴ همه ساله با غرفه های نوین و طراحی های خاص در نمایشگاه های بین المللی میدکس و صنعت و ساختمان شرکت داشته است. و همه ساله سعی کرده است متریال سقف لابل را به مخاطبان معرفی کند و از قابلیت های آن به بازدیدکنندگان بگوید. تصاویری جهت ساخت تورهای مجازی ثبت شده اند تا عزیزانی که نتوانستند در این نمایشگاه ها لابل را همراهی کنند یا کسانی که می خواهند با دیتیل بیشتر دوباره این غرفه را بازدید کنند فضایی فراهم باشد تا این مهم اتفاق بیفتد.

گروه صنعتی لابل همه ساله سعی کرده است تمام متریال های خود را در غرفه ها کار کند متریال های گوناگونی که تنوع آن شاید اجازه ندهد که تمام آنها را یکجا استفاده کنیم ، اما همه ساله با تغییرات بسیار زیاد و اشکال گوناگون و طراحی جدید سعی در به نمایش گذاشتن قابلیت ها و متریال ها و نورپردازی های این سقف و دیوارپوش دارد.

تور مجازی غرفه گروه صنعتی لابل در نمایشگاه های :

نمایشگاه میدکس ۹۴

نمایشگاه میدکس ۹۵

نمایشگاه صنعت ساختمان ۹۶

نمایشگاه میدکس ۹۶

نمایشگاه صنعت ساختمان۹۷

نمایشگاه میدکس ۹۷

جهت مشاهده تورها ، بر روی لینک های بالا کلیک کنید.

ویدئوهای نمایشگاه ها را نیز می توانید در اپارات لابل تماشا کنید
ویدئوهای لابل