صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان

برخی بر این باورند که سقف کشسان به علت قیمت بیشتری که نسبت به سقف های کاذب دیگر دارد، از نظر اقتصادی به صرفه نیست.اما در این مطلب می خوانید که صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان چگونه امکان پذیر است. شاید در ظاهر قیمت سقف کشسان مورد توجه باشد اما در […]

کاهش هزینه ها با سقف کشسان
۱۱ تیر ۱۳۹۷

برخی بر این باورند که سقف کشسان به علت قیمت بیشتری که نسبت به سقف های کاذب دیگر دارد، از نظر اقتصادی به صرفه نیست.اما در این مطلب می خوانید که صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان چگونه امکان پذیر است. شاید در ظاهر قیمت سقف کشسان مورد توجه باشد اما در حقیقت نصب سقف کشسان در بلند مدت موجب کاهش هزینه های نگهداری و بازسازی سقف می شود.

 

صرفه جویی در هزینه با نصب سقف کشسان لابل

 

چه مزایایی سقف کشسان را از دیگر انواع سقف کاذب متمایز می کند!

 

طول عمر سقف کشسان بالای ۵۰ سال است!

یکی از مهم ترین عوامل مورد توجه در خرید یک محصول طول عمر مفید آن محصول است. هرچه طول عمر یک محصول بیشتر باشد، در هزینه نگهداری، هزینه تعویض و هزینه خرید مجدد آن محصول صرفه جویی می شود. سقف کشسان با طول عمر بالای ۵۰ سال با اختلاف قابل توجهی موجب صرفه جویی در هزینه ها در طولانی مدت می شود.

 

سقف کشسان ضد نم و ضد رطوبت

یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به سقف، نم زدگی و رطوبت آن است. این مشکل علاوه بر ظاهر نامناسب موجب ریزش گچ و خاک از سقف، انتشار رطوبت به قسمت های دیگر، انتشار بوی بد در خانه و … نیز می شود. به همین دلیل افراد زیادی در صدد از بین بردن این مشکل رایج هستند. شما می توانید به راحتی با نصب سقف کشسان از بروز این مشکل پیشگیری کنید.علاوه بر این، هزینه های سنگین رطوبت گیری خانه (که اکثرا ناکارآمد هستند) را کاهش دهید. سقف کشسان رطوبت را به خود جذب نمی کند. همین خصوصیت آن را به سقفی مناسب برای نصب در دکوراسیون سرویس بهداشتی یا دکوراسیون استخر و مکان های مرطوب تبدیل می کند.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی با سقف کشسان

از آنجایی که امکان نصب نورپردازی در پشت سقف کشسان وجود دارد، دیگر نیازی به خرید لوسترهای گران قیمت و پر مصرف نیست. نورپردازی نصب شده در پشت سقف کشسان، رشته های کم مصرف SMD و RGB هستند که نور محیط را با کمترین هزینه تامین می کنند.نورپردازی پشت سقف از دیگر عواملی است که موجب صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان می گردد.

 

صرفه جویی در هزینه با نصب سقف کشسان لابل

 

عدم نیاز به پرداخت هزینه های نگهداری و تمیزکاری سقف کشسان

سقف کشسان لابل ضد گرد و غبار و ضد چربی است. به این معنی که گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کند. نظافت سقف کشسان به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید در صورت نیاز با یک پارچه نمدار سقف کشسان را تمیز کنید و نیازی به هزینه های گزاف برای خرید وسایل ویژه پاکسازی سقف ندارید.

 

صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان

 

صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان با توجه به زمان نصب

سقف کشسان در کوتاهترین زمان ممکن قابل نصب است. برای نصب سقف کشسان نیاز به تخلیه وسایل اتاق ندارید. بعد از نصب سقف کشسان آلودگی و گرد و غبار و بهم ریختگی در اتاق به جای نمی ماند. همین عوامل نصب سقف کشسان را نسبت به دیگر انواع سقف کاذب متمایز می کند.

 

صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان با توجه به زمان نصب

همه این خصوصیات در کنار هم عواملی هستند که موجب صرفه جویی در هزینه ها با نصب سقف کشسان می شوند.