با استفاده از سقف کشسان از محیط زیست محافظت کنید

چگونه می توانید با استفاده از سقف کشسان از محیط زیست محافظت کنید ؟ اهمیت حفظ محیط زیست و طبیعت در دهه های اخیر برای افراد و سازمان های مهم جهانی به مسئله ای اساسی تبدیل شده است. به همین دلیل کارخانه ها در سراسر جهان سعی در تولید محصولات سازگار با طبیعت دارند تا […]

سقف کشسان لابل
۱۶ بهمن ۱۳۹۶

چگونه می توانید با استفاده از سقف کشسان از محیط زیست محافظت کنید ؟ اهمیت حفظ محیط زیست و طبیعت در دهه های اخیر برای افراد و سازمان های مهم جهانی به مسئله ای اساسی تبدیل شده است. به همین دلیل کارخانه ها در سراسر جهان سعی در تولید محصولات سازگار با طبیعت دارند تا بتوان از این میراث پر ارزش برای نسل های بعد پاسبانی کرد. سقف کاذب کشسان لابل، به دلیل استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر، بسیار مورد توجه افراد و ارگان های حامی محیط زیست قرار گرفته است. این نوع سقف کاذب به دلیل قابلیت بازیافت و تجدید پذیری، ماندگاری بالا و آنتی باکتریال بودن باعث می شود سقفی به اصطلاح سبز و سازگار با محیط زیست به حساب بیاید. علاوه بر آن سقف کاذب کشسان لابل به دلیل نحوه نصب و فضای ایجاد شده بین سقف اصلی و سقف کاذب کشسان موجب حفظ انرژی در محیط شده و از مصرف بیهوده انرژی نیز جلوگیری می کند.

 

سقف کشسان لابل

 

چرا گفته می شود سقف کشسان لابل با طبیعت سازگار است ؟

برای تولید سقف کاذب کشسان لابل از متریال و مواد اولیه ای استفاده می شود که کاملا قابل بازیافت هستند. این متریال علاوه بر مزایای ویژه و خاص،  قابل بازیافت، آنتی باکتریال (ضد باکتری) و ضد قارچ نیز بوده و در نتیجه سلامت محیطی که در آن سقف لابل نصب شده بالاتر رفته و محیط تمیزتر و سالم تری برای ساکنان به ارمغان می آورد. سقف کشسان لابل بر خلاف انواع دیگر سقف کاذب، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. این سقف ها تا بیش از ۲۰ سال عمر مفید دارند، به همین دلیل ایجاد زباله و نخاله های ناشی از تعویض و تعمیر را به حداقل می رساند و بدین ترتیب مانع تولید زباله و آسیب رسیدن به محیط زیست می شود. پس شما نیز با نصب سقف کاذب کشسان در منازل خود، هم از مزایای ویژه آن بهره ببرید و هم گامی مثبت جهت حفظ محیط زیست بردارید.

شما می توانید  از طریق این لینک برای ثبت سفارش اقدام کنید.