۱۰ نکته ای که در مورد سقف های کشسان نمی دانید!

از آنجاییکه سقف کاذب کشسان پدیده ای نوظهور در صنعت دکوراسیون منزل و طراحی داخلی است، اطلاعات کمی در مورد آن در دسترس افراد است. در این مطلب ۱۰ نکته ای که در مورد سقف های کشسان نمی دانید! را گرد آورده ایم.   ۱٫ می توانید روی آن ها بایستید! درست است! شما می توانید […]

سقف کشسان لابل
۲۸ آذر ۱۳۹۶

از آنجاییکه سقف کاذب کشسان پدیده ای نوظهور در صنعت دکوراسیون منزل و طراحی داخلی است، اطلاعات کمی در مورد آن در دسترس افراد است. در این مطلب ۱۰ نکته ای که در مورد سقف های کشسان نمی دانید! را گرد آورده ایم.

 

۱٫ می توانید روی آن ها بایستید!

درست است! شما می توانید روی سقف های کشسان لابل بایستید. سقف کشسان لابل تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم در هر متر مربع را دارد. این ویژگی سقف لابل موجب می شود در صورت ریزش مصالح و آوار، این سقف جلوی اصابت آن با افراد حاضر در محیط را بگیرد.

 

۲٫ امکان چاپ طرح و نقش دارند.

اگر سقف لابل را با انواع سقف های دیگر مقایسه کنید، می بینید که امکان نامحدودی در انتخاب طرح، شکل و رنگ دارید. با لابل هر آنچه به ذهن خلاق شما برسد قابل اجرا بر روی سقف منزل شما است. شما می توانید انواع تصاویر با طیف رنگی نامحدودی را روی سقف منزل خود چاپ کنید.

 

سقف کشسان لابل طرح آسمان

 

  1. ضد آب هستند.

نم و رطوبت گرفتگی سقف خانه از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. سقف کشسان لابل ضد آب و ضد رطوبت است. یک متر مربع سقف کششی لابل قادر به تحمل وزن تا ۱۵۰ لیتر آب است. در صورتی که آب زیر این نوع سقف جمع بشود، تیم اجرایی لابل در محل حاضر شده و بدون آسیب دیدن سقف، آب را تخلیه می کنند.

 

  1. شعله ور نمی شوند.

ممکن است عجیب به نظر بیاید اما در صورت آتش سوزی، سقف های کشسان لابل شعله ور نمی شوند. هنگام آتش سوزی سقف کاذب کششی تنها ذوب می شود اما چکه نمی کند و آسیبی به افرادی که زیر سقف هستند نمی رساند. این ویژگی از پخش شدن آتش به نواحی دیگر محیط نیز جلوگیری می کند و خسارات وارده را به حداقل می رساند.

 

  1. قابلیت اجرا در سطوح مختلف را دارند.

برخلاف آنچه ممکن است تصور کنید، سقف کشسانی که لابل عرضه می کند قابلیت اجرا در سطوح مختلف را دارد. به این معنی که شما می توانید سقف کششی را در اشکال مختلف هندسی، سطوح مختلف و اشکال سه بعدی در بیاورید.

 

سقف کشسان لابل در آشپزخانه

 

  1. ایمن ترین نوع سقف هستند.

سقف کشسان لابل به دلیل تحمل بار سنگین، بهترین نوع سقف در برابر زلزله و ریزش مصالح است. سلامتی و ایمنی خانواده شما زیر این سقف تضمین می شود. در صورت ریزش مصالح، وقوع زلزله و ریزش بار، سقف کشسان لابل می تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم سنگینی را تحمل کند.

 

  1. به راحتی تمیز می شوند.

سقف کشسان لابل را می توان به راحتی با یک عدد دستمال تمیز پاک کرد. این ویژگی سقف کاذب کشسان را از بهترین گزینه های نصب در رستوران ها و آشپزخانه ها می کند.

 

  1. سرعت نصب آن ها حیرت انگیز است.

سقف کششی لابل را می توان در چند ساعت و نهایتا یک روزه نصب کرد. این زمان تقریبا برابر با یک روز کاری است. شما می توانید به سر کار بروید و وقتی برگشتید، سقفی جدید و بسیار زیبا در منزلتان خواهید داشت. البته نیازی نیست پیش از نصب محیط را تخلیه کنید و حتی پس از نصب نیاز به تمیز کردن محیط ندارید.

 

سقف کشسان لابل

 

  1. سقف کشسان لابل بهداشتی است.

سقف کششی لابل برای مکان های که رعایت بهداشت در آن ها مهم است بسیار مناسب است. این سقف آنتی باکتریال و ضد قارچ است به همین دلیل نصب سقف کششی در مکان هایی که افراد در سنین حساس در آن حضور دارند (مهد کودک ها، مدارس ابتدایی و خانه سالمندان) توصیه می شود. علاوه  بر آن نصب سقف کاذب کششی در اماکن درمانی مانند بیمارستان ها، مطب پزشکان و درمانگاه ها موجب به حداقل رسیدن امکان سرایت بیماری می شود.

 

  1. بو را به خود جذب نمی کنند.

بر خلاف انواع دیگر سقف، سقف کشسان لابل بو را به خود جذب نمی کند و بو روی آن نمی ماند. به همین دلیل بعد از پخت و پز در خانه، پخش بوی غذا را به حداقل می رساند و موجب می شود منزل شما همیشه بوی تازگی دهد.