۱۰ دلیل استفاده از سقف کشسان در استخر

    ۱۰ دلیل استفاده از سقف کشسان در استخر در یکی از پست های پیشین بلاگ ، دلایل استفاده از سقف کاذب و به خصوص از سقف کشسان در سرویس های بهداشتی و حمام ها را مورد بررسی قرار دادیم ، در این پست به بررسی ۱۰ دلیل به جهت استفاده از سقف کشسان […]

۱۸ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان در استخر

 

 

۱۰ دلیل استفاده از سقف کشسان در استخر

در یکی از پست های پیشین بلاگ ، دلایل استفاده از سقف کاذب و به خصوص از سقف کشسان در سرویس های بهداشتی و حمام ها را مورد بررسی قرار دادیم ، در این پست به بررسی ۱۰ دلیل به جهت استفاده از سقف کشسان در استخر می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

  1. سقف کشسان پوسیده نمی شود، متریال و جنس پارچه سقف کششی در برابر رطوبت و گازهای سمی از جمله، گوگرد و کلر مقاوم است. پارچه سقف کشسان ضد آب است و در برابر رطوبت و بخارهای خورنده همانند یک مانع عمل کرده و اجازه نمی دهد تا این عناصر وارد فضای خالی بین سقف کاذب و سقف اصلی شوند.
  2. سقف کشسان دارای یک سطح آنتی باکتریال است و این سطح در برابر میکروب ها و باکتری ها تاثیر پذیر نمی باشد.
  3. سقف کشسان در برابر نشت آب مقاوم است و قابلیت این را دارد که در هر متر مربع ۱۵۰ لیتر آب را نگه دارد.
  4. سقف کششی نیازی به نگه داری خاصی پس از نصب ندارد، گروه صنعتی لابل سقف های کشسان خود را به مدت ۱۲ سال گارانتی می کند، این سقف کاذب کاملا قابل شستشو و می باشد و به راحتی تمیز می شود.
  5. سقف های کشسان در بسیاری از جنبه ها با محیط زیست سازگار هستند، این سقف ها کاملا قابل بازیافت هستند، همچنین این سقف به عنوان یک عایق عمل کرده و انرژی مصرفی به جهت گرم نگه داشتن محیط را کاهش می دهد.
  6. اگر سقف اصلی شما حالت طبیعی و رنگ خود را از دست داده باشد و زیبایی قبل را نداشته باشد، سقف های کشسان به دلیل نصب شدن زیر سقف اصلی محل ، به راحتی می توانند سقف اصلی شما را بپوشانند و نمایی نو و زیبا به محل دهند.
  7. طرح های انتخابی بی نهایت هستند، در انتخاب طرح و تصویر سقف کششی هیچ محدودیتی وجود ندارد، شما می توانید تصاویر مورد علاقه خود را بر روی سقف کشسان چاپ نمایید، آن ها را نیمه شفاف کنید، طرح براق یا آینه ای بر روی آن بزنید تا انعکاسی زیبا از محیط استخر را در آن داشته باشید. همچنین می توانید نورپردازی های زیبا در آن اعمال نمایید.
  8. بهترین سقف آکوستیک، سقف کشسان خروج و انعکاس صدا را در محیط غیر ممکن می سازد و برای محیط هایی مانند استخر بسیار مناسب است.
  9. سقف کششی مناسبترین سقف کاذب برای فضاهای بزرگ است، یک پارچه سقف کشسان می تواند محیطی به وسعت ۸۰ متر مربع را پوشش دهد. و با اتصال این پارچه ها به یکدیگر امکان پوشش هزاران متر مربع از سقف محیط را دارا می باشد.

مقرون به صرفه هستند، در خرید کالا یکی از معیارهای مهم برای افراد قیمت آن می باشد، هزینه های سقف کششی در مقوله های نصب و نگه داری از آن ها نسبت به سقف های کاذب دیگر بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

 

سقف کشسان در استخر