چگونه فرشته ها را به اتاق خواب کودکتان بیاورید؟

فرشته ها در همه ی فرهنگ ها سمبل زیبایی، پاکی، اطمینان و آرامش هستند. فرشته ها همیشه نوید بخش صلح و آرامش بوده و با خود قدرت های جادویی و فرازمینی برای بخشیدن آرامش، گسترش صلح و مهربانی دارند. در تحقیقات نشان داده شده است که تاثیر تصویر فرشته ها بر کودکان بسیار زیاد است. کودکان وجود فرشته ها را باور دارند و از آنها تاثیر پذیرند.

دکوراسیون اتاق کودک
۱۶ آبان ۱۳۹۶

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

فرشته ها در همه ی فرهنگ ها سمبل زیبایی، پاکی، اطمینان و آرامش هستند. فرشته ها همیشه نوید بخش صلح و آرامش بوده و با خود قدرت های جادویی و فرازمینی برای بخشیدن آرامش، گسترش صلح و مهربانی دارند. در تحقیقات نشان داده شده است که تاثیر تصویر فرشته ها بر کودکان بسیار زیاد است. کودکان وجود فرشته ها را باور دارند و از آنها تاثیر پذیرند. در این مطلب می آموزید که چگونه فرشته ها را به اتاق خواب کودکتان بیاورید؟

تاثیر رنگ و طرح اتاق خواب کودک بر روحیه، هوش، برخورد و روابط اجتماعی اثبات شده است. اگر کودکان در سنین پایین و در محیط رشد خود در معرض رنگ، طرح و فعالیت های درست قرار بگیرند، در آینده از لحاظ رفتار فردی و اجتماعی افرادی موفق تر خواهند بود. به همین دلیل ما پیشنهاد می دهیم در طراحی و دکوراسیون اتاق کودک از نقش و رنگ و طرح خارق العاده با تاثیر مثبت استفاده کنید.

 

فرشته های مهربان، نگهبان کودکان شما

دکوراسیون اتاق کودک بسیار ظریف و دشوار است. طراحی داخلی خلاقانه و مناسب برای روحیه لطیف کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است.شاید شما هم مانند دیگر والدین با چالش چیدمان اتاق کودک مواجه شده باشید.

استفاده از سقف کششی طرح فرشته بر روی سقف اتاق کودک نه تنها موجب زیبایی خارق العاده اتاق آن ها می شود بلکه حس ناخودآگاهانه امنیت نیز به کودکان می دهد. از آنجایی که فرشتگان نگهبانان وفادار و قدرتمندی هستند، حس امنیت در صورت حضور تصاویر آن ها به صورت ناخودآگاه بیشتر می شود. کودکان باور دارند که این فرشته ها نگهبان آن ها هستند و مطمئن هستند که در حضور فرشته های نگهبان مشکلی برایشان به وجود نمی آید.