چند ایده ساده تغییر دکوراسیون عید

با شروع فصل زیبای بهار که همزمان با نوروز سال ۹۷ در ایران است، اکثر خانم های خانه به فکر تغییر دکوراسیون عید و نونوار کردن منازل خود هستند. اما آیا این تغییرات باید همیشه پر هزینه و پر دردسر باشد؟ خیر. ما در این مطلب به شما می آموزیم چگونه با تغییرات کوچک اما […]

۱۴ اسفند ۱۳۹۶

با شروع فصل زیبای بهار که همزمان با نوروز سال ۹۷ در ایران است، اکثر خانم های خانه به فکر تغییر دکوراسیون عید و نونوار کردن منازل خود هستند. اما آیا این تغییرات باید همیشه پر هزینه و پر دردسر باشد؟ خیر. ما در این مطلب به شما می آموزیم چگونه با تغییرات کوچک اما چشمگیر به استقبال بهار بروید ودر عید نوروز مهمانان خود را شگفت زده کنید. این چند ایده ساده تغییر دکوراسیون عید ، می توانند برای شما تغییر دکوراسیونی کم هزینه و مفید باشند.

تغییر دکوراسیون عید در ورودی منزل

اگر خانه های شما آپارتمانی و کوچک است می توانید با نصب تابلویی با تصویر گل ها و شکوفه های بهاری در بیرون از خانه و روی دیوار مجاور درب منزل خود به مهمانان نوروزی خود خوش آمد بگویید. شما می توانید با قرار دادن گلدانی از گل های زیبا روی کنسول راهرو و یا جا کفشی ، نظر مهمانان خود را جلب کنید.

دقت کنید که اگر در ورودی منزل شما به آویزهای لباس باز می شود، تمامی لباس های تیره و سنگین زمستانی را از معرض دید بردارید.

ایده دکوراسیون عید

اتاق پذیرایی

برای دکوراسیون اتاق پذیرایی در فصل بهار، در صورتی که مبلمان و فرش های شما تیره رنگ هستند، می توانید پارچه های رو مبلی و رومیزی خود را از رنگ های شادتر و مناسب بهار استفاده کنید. همچنین می توانید در تغییر دکوراسیون عید به جای فرش، قالیچه ای کوچک و به رنگ روشن پهن کنید.

اگر میز نهارخوری شما در پذیرایی قرار دارد، استفاده از گل های زیبای بهاری بر روی میز نهارخوری را فراموش نکنید. با قرار دادن چند شاخه گل تازه، هم هوای منزل شما معطر می شود و هم می توانید زیبایی میز نهارخوری خود را دو چندان کنید. می توانید برای زیبایی، از رومیزی های گلدار استفاده کنید و گل هایی که روی میز قرار می دهید را با گل های رومیزی هماهنگ کنید.

تغییر دکوراسیون عید در پذیرایی

اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب ارتباط مستقیمی با روحیه و سلیقه شما دارد. برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب، می توانید از نقاشی های زیبای بهاری و گلدان های گل استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما گل های زیبای بامبو است. این گیاه ظاهری جذاب ، قد بلند و باریکی دارد.این گیاه فضای کمی را اشغال می کند و در عین حال حضور خود را به زیبایی نشان می دهد.

از تعویض روبالشتی و ملافه های خود غافل نشوید. این کار هزینه کمی داشته اما به دلباز و روشن تر نشان دادن اتاق خواب شما کمک می کند. شما حتی می توانید پرده های منزل خود را تغییر داده و از رنگ های روشن استفاده کنید. پرده هایی با رنگ روشن و طرح گل به شما برای داشتن اتاق خوابی بهاری کمک می کنند.

 

تغییر دکوراسیون عید در اتاق خواب

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی از جمله مکان هایی است که اغلب توجه کمتری به آن می شود. اما شما نباید از تغییر دکوراسیون آن غافل شوید. با اضافه کردن چند شاخه گل روی روشویی سرویس بهداشتی خود، می توانید تغییر به سزایی در ظاهر آن بدهید. استفاده از خوشبوکننده های ویژه سرویس بهداشتی را فراموش نکنید، این خوشبو کننده ها در کنار گل ها محیطی مطبوع به سرویس بهداشتی شما می بخشد.

تغییر دکوراسیون عید در سرویس بهداشتی