نورپردازی راهرو با استفاده از سقف کشسان ترنسپرنت

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی منازل نحوه جایگذاری دکور خانه، نوع وسایل مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی، اندازه اتاق، وجود و یا عدم وجود نور طبیعی و انتخاب مبلمان از جمله مهمترین نکات دکوراسیون داخلی هستند. نورپردازی در خانه تاثیر به سزایی در حس و حال اعضای خانه و زیبایی دکوراسیون داخلی دارد. علاوه بر آن، با نورپردازی مناسب می توان اتاق ها را بزرگ تر و کوچک تر نشان داد. اما تنها زمانی هماهنگی این نکته های طراحی دکوراسیون در کنار هم به زیبایی نشان داده می شود که نور محیط به بهتر دیده شدن این هماهنگی کمک کند.

۰۱ آذر ۱۳۹۶

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی منازل

نحوه جایگذاری دکور خانه، نوع وسایل مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی، اندازه اتاق، وجود و یا عدم وجود نور طبیعی و انتخاب مبلمان از جمله مهمترین نکات دکوراسیون داخلی هستند. نورپردازی در خانه تاثیر به سزایی در حس و حال اعضای خانه و زیبایی دکوراسیون داخلی دارد. علاوه بر آن، با نورپردازی مناسب می توان اتاق ها را بزرگ تر و کوچک تر نشان داد. اما تنها زمانی هماهنگی این نکته های طراحی دکوراسیون در کنار هم به زیبایی نشان داده می شود که نور محیط به بهتر دیده شدن این هماهنگی کمک کند.

نورطبیعی و نورپردازی مناسب

در همه خانه ها امکان جذب نور طبیعی خورشید وجود ندارد. دلایل زیادی را می توان برای این مسئله برشمرد،  مانند اندازه کوچک تر خانه های امروزی، موقعیت جغرافیایی خانه، وجود پرده های ضخیم و … . به همین دلیل نورپردازی روی سقف خانه ها بسیار مهم و ضروری است. رایج ترین روش های نورپردازی منزل استفاده ازلوستر، لامپ های مهتابی و هالوژن ها است، اما با معرفی سقف کاذب کشسان لابل، علاوه بر سقفی نو، روش نورپردازی مدرنی هم معرفی شده است. پارچه های این سقف کششی انواع گوناگونی دارند؛ پارچه کشسانی که در تصویر می بینید “پارچه کششی ترنسپرنت” است که بیشترین قابلیت عبور نور از خود را دارد، به همین دلیل برای منازل و محیط هایی که نیاز به نور زیادی دارند بسیار توصیه می شود. نورپردازی، در زیر این سقف صورت می گیرد و با عبور دادن نور یک دست از خود، زیبایی سقف و اتاق را چندین برابر می کند.

 

🔸سقف ترنسپرنت لابل
🔸راهروی منزل