نورپردازی در سقف کشسان

نورپردازی در سقف کشسان پارچه سقف کشسان این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از بین یک طراحی ساده و بدون زرق و برق تا یک طراحی خاص با نورپردازی رنگارنگ انتخاب کنید.این نوع پارچه تقریبا ۰٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و بسیار سبک وزن است (حدود ۱۷۰ گرم) و تقریبا %۷۵ نور را […]

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

نورپردازی در سقف کشسان

نورپردازی در سقف کشسان

پارچه سقف کشسان این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از بین یک طراحی ساده و بدون زرق و برق تا یک طراحی خاص با نورپردازی رنگارنگ انتخاب کنید.این نوع پارچه تقریبا ۰٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و بسیار سبک وزن است (حدود ۱۷۰ گرم) و تقریبا %۷۵ نور را از خود عبور می دهد.نورپردازی های گوناگونی می توان در سقف کشسان پیاده سازی کرد. نور پردازی سقف کشسان را می توان در پشت و در داخل خود سقف کشسان پیاده سازی کرد. از جلمه فناوری های نورپردازی می توان به LED ها، فلورسنت، کاتد سرد، فیبر نوری، توپ های نوری و… اشاره کرد که هر کدام استایل و طراحی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.

پارچه های نیمه شفاف و خوش ساخت سقف کشسان  تا حداکثر عرض ۲٫۱۷ متر بافته می شود. پنل های بزرگتر دارای یک درز جوش داده شده مافوق صوت هستند که این امکان را می دهند هر یک از پنل ها تا ۵۰ متر مربع در یک قطعه ساخته شوند.

سقف کشسان را می توان توسط قاب های جدا شدنی پیاده سازی کرد تا به راحتی بتوان به نورپردازی و دسترسی داشته و هزینه کمتری بابت نگه داری آن از نظر زمان و هزینه پرداخت کنیم.ریل های سقف کشسان را می توان به صورت دائمی به محیط سقف وصل کرد ، که این امکان را به نصاب و مسئول نگه داری سقف کشسان می دهد که پارچه را به راحتی جدا کرده و یا دوباره آن را وصل کنند.البته ناگفته نماند که به جهت نورپردازی خلاق تر می توانید از طرح ها، نقاشی ها، رنگ آمیزی با جوهر نیز بر روی سقف کشسان انجام دهید، تا نمایی کاملا شخصی سازی شده را برای محل زندگی یا کار خود پدید آورید.

 

نورپردازی در سقف کشسان