نقش سقف کاذب در دکوراسیون منزل

بدون شک نقش سقف کاذب در دکوراسیون و نمای داخلی انکارنشدنی است و نقش مهمی را در زیبا سازی منزل ایفا می کنند، بعضی از افراد، دکوراسیون را به چینش اثاثیه و لوازم منزل و تغییر آن محدود می کنند. در حالی که دکوراسیون و نمای داخلی منزل به المان های بسیار زیادی وابسته است، […]

۱۵ تیر ۱۳۹۶

بدون شک نقش سقف کاذب در دکوراسیون و نمای داخلی انکارنشدنی است و نقش مهمی را در زیبا سازی منزل ایفا می کنند، بعضی از افراد، دکوراسیون را به چینش اثاثیه و لوازم منزل و تغییر آن محدود می کنند. در حالی که دکوراسیون و نمای داخلی منزل به المان های بسیار زیادی وابسته است، از جمله رنگ آمیزی دیوارها، سبک طراحی داخلی منزل، مبلمان و مهمتر از همه نوع سقفی که در منزل پیاده سازی شده است، که خود سقف منزل از تنوع بسیاری برخوردار است.

دلیل اینکه سقف را بخشی از دکوراسیون می دانیم این است که، تاثیر بسزایی در انعکاس فضای داخلی منزل دارد.  حتی نورپردازی های استفاده شده در سقف نیز مهم هستند، برای مثال شما هرگز در یک مکان با طراحی مدرن و مینیمالیستی و دکوراسیون تک رنگ و ساده از سقف کاذب گچی و لوسترهای سلطنتی استفاده نمی کنید.

سقف کاذب

سقف کاذب کناف

سقف های کاذب دارای تنوع بسیار زیادی نیستند، و از این رو نمی توان هر دکوراسیون و مبلمانی را با آن ها تطبیق داد. برای مثال اگر در منزل شما سقف کاذب گچی یا کناف پیاده سازی شده باشد بدیهی است که انتخاب شما در اثاثیه و رنگ آمیزی محدود است، یعنی شما می بایست با توجه به سقف منزل خود، دکوراسیون و رنگ آمیزی را انتخاب نمایید. تتت

اما با ظهور سقف های کاذب کشسان یک راه حل فوق العاده ارائه شد، شما می توانید طراحی داخلی، رنگ آمیزی، لوازم و اثاثیه منزل خود را انتخاب نمایید و در آخر سقف کششی که مناسب آن دکوراسیون است را در منزل پیاده سازی کنید. به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده در شخصی سازی سقف های کشسان هیچ محدودیتی برای شما در انتخاب طرح مورد نظرتان وجود ندارد.

 

سقف کشسان چاپی

طیف های متنوع رنگ و تصویر مورد علاقه تان می تواند روی پارچه سقف کششی چاپ شود. دیگر لازم نیست دکوراسیون و رنگ آمیزی منزل خود را با توجه به سقف آن انتخاب کنید، سقف خود را با توجه به دکوراسیون انتخاب نمایید!

نقش سقف کاذب در دکوراسیون

برای مثال فرض کنید که منزل شما در یک منطقه با آب و هوای گرمسیری و رطوبت بالا قرار دارد و شما می خواهید به کمک دکوراسیون و نمای داخلی منزل  هوای سرد و خنک را به اطرافیان القا کنید، شما می توانید از دیوارپوش و سقف کششی با طرح جنگل استفاده نمایید، یا اگر در منطقه ای سردسیر با آب و هوای دائما برفی زندگی می کنید و دلتان برای آسمان آبی، ابری و یا آفتابی تنگ شده است، می توانید از سقف کششی با طرح آسمان استفاده نمایید.

یا فرض کنید که مبلمان منزل سابق تان با رنگ آمیزی منزل جدیدی که خریداری کرده اید همخوانی ندارد، نیازی نیست که حتما مبلمان یا وسایل خود را عوض کنید، کافی است که رنگ سقف کششی خود را منطبق با دکوراسیون و رنگ آمیزی جدید منزل تان انتخاب نمایید.

نقش سقف کاذب در دکوراسیون

نقش سقف کاذب در دکوراسیون منزل