سقف کششی لابل، گزینه ای مناسب برای اماکن تجاری-اداری

به محض قدم گذاشتن در محیط های تجاری و فروشگاه ها، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند چیست؟ طبیعتا اولین چیزی که نظر افراد را جلب می کند، ظاهر محیط است. این مساله به دلایل مختلفی رخ می دهد. یکی از این دلایل زیبایی و منحصر به فرد بودن نما و طراحی […]

مجتمع تجاری اردکانی شاهرود سقف کشسان لابل
۱۹ دی ۱۳۹۶

به محض قدم گذاشتن در محیط های تجاری و فروشگاه ها، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند چیست؟ طبیعتا اولین چیزی که نظر افراد را جلب می کند، ظاهر محیط است. این مساله به دلایل مختلفی رخ می دهد. یکی از این دلایل زیبایی و منحصر به فرد بودن نما و طراحی داخلی مجتمع یا فروشگاه است. بخش بسیار بزرگی از جذب مشتری به ظاهر مجتمع یا فروشگاه گره خورده است. ظاهر فروشگاه ها شامل فرم، شکل بندی، رنگ و نورپردازی دکوراسیون داخلی فروشگاه می شود. به سختی می توان ساختمان های تجاری موفقی را به خاطر آورد که نما و طراحی داخلی ضعیفی داشته باشند. پس برای رسیدن به این مهم، نیاز به یک طراح زبردست است. کسی که محیط مجتمع تجاری، سلیقه بصری مردم و تکنولوژی مدرن را به خوبی شناسایی کند و به گونه ای طراحی داخلی مجتمع تجاری را انجام دهد که تمایزی چشم گیری نسبت به دیگر مجتمع های تجاری داشته باشد.

مجتمع تجاری اردکانی سقف کشسان

 

سقف کششی لابل، گزینه ای مناسب برای مجتمع های تجاری

سقف کششی لابل به دلیل ماهیت مدرن و تنوع در نورپردازی، برای مجتمع های تجاری و فروشگاه ها بسیار مناسب است.  به دلیل این ظاهر مدرن و کمتر دیده شده، تمایز فروشگاه در نگاه اول آشکار می شود. سقف کشسانی که در تصویر زیر می بینید در مجتمع اداری-تجاری اردکانی شاهرود نصب شده است. جنس این سقف از پارچه کششی لاکر بوده و نورپردازی آن با فیبر نوری و کریستال های سواروسکی صورت گرفته است. این نورهای زیبا به مانند ستاره های درخشانی روی این سقف براق می درخشند. چیزی که در نگاه اول به چشم می آید عظمت و بلندای سقف این مجتمع تجاری است. جالب است که بدانید سقف کششی لاکر با ظاهر براق و آینه مانند خود، تصویر محیط را در خود منعکس می کند و باعث بزرگ تر نشان دادن محیط می شود.

 

مجتمع تجاری اردکانی شاهرود سقف کشسان