سقف کشسان لابل در شرکت شاتل

گروه صنعتی لابل تا به امروز در پروژه های بزرگ و شرکت های بزرگی حضور و همکاری داشته است جدیدترین حضور سقف کشسان لابل در شرکت شاتل بود که در این متن به این پروژه خواهیم پرداخت. شاتل یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ های فعال در حوزه‌ی ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی […]

سقف کشسان شرکت شاتل
۲۹ مهر ۱۳۹۹

گروه صنعتی لابل تا به امروز در پروژه های بزرگ و شرکت های بزرگی حضور و همکاری داشته است جدیدترین حضور سقف کشسان لابل در شرکت شاتل بود که در این متن به این پروژه خواهیم پرداخت.

شاتل یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ های فعال در حوزه‌ی ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است.

شاتل توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

سقف لابل در شاتل

طراحی جالب شرکت شاتل برای سقف هایش باعث شد تا همکاری خود را برای بهتر به نتیجه رسیدن طراحی هایش با شرکت لابل شروع کند و سقف های کاذب خود را به گروه صنعتی لابل بسپارد.

تلفیق سقف لاکر با سقف ترنسپرنت

طراحی معماران در ساختمان جدید شرکت شاتل اشکالی کرو با رنگ سیاه و سفید بودند.

باز هم تلفیق لاکر مشکی و ترنسپرنت اما این بار در اشکال کرو شکل در سقف در نظر گرفته شد .

در مطالب قبلی به تلفیق دو متریال پرداختیم که کنارهم قرار دادن لاکر و ترنسپرنت را مورد بررسی قرار دادیم. نتیجه تلفیق سقف کشسان لاکر در کنار سقف کشسان ترنسپرنت فرم خوب و چشم نوازی دارد.

سقف کشسان لابل

سقف کشسان لاکر با انعکاس بالا و حالت براق خود در کنار متریال نورگذر ترنسپرنت که نور محیط را فراهم می کند گویی یک سمفونی زیبا را باهم اجرا می کنند و هر دو یکدیگر را کامل می کنند.

در ساختمان جدید شرکت شاتل نیز طراحان هوشمندانه این دو سقف کشسان را در کنار هم قرار داده اند.

اما در سالن کافی شاپ فقط از متریال ترنسپرنت استفاده شد ،

تا با نور یکدستی که متریال ترنسپرنت از خود عبور میدهد فضایی پر نور و نو را پدید آورد.

سقف کشسان شرکت شاتل

گروه صنعتی لابل سقفهایش را با ۱۲ سال گارانتی ارائه می دهد که این بهترین هدیه لابل برای مشتریانش است.

 

ویدئو پروژه سقف کشسان لابل در شرکت شاتل