سقف کشسان شیراز

اگر در استان فارس زندگی می کنید و مایلید سقف کشسان را خریداری کنید می توانید از نمونه کارهای سقف کشسان و سقف های متعدد نصب شده توسط گروه صنعتی لابل در شهر شیراز دیدن کنید می توانید به نمایندگی های لابل در شیراز مراجعه کنید.لابل دارای نمایندگی های متعددی در تمامی مراکز استان ها، اکثر […]

سقف کشسان
۰۵ مهر ۱۳۹۷

اگر در استان فارس زندگی می کنید و مایلید سقف کشسان را خریداری کنید می توانید از نمونه کارهای سقف کشسان و سقف های متعدد نصب شده توسط گروه صنعتی لابل در شهر شیراز دیدن کنید می توانید به نمایندگی های لابل در شیراز مراجعه کنید.لابل دارای نمایندگی های متعددی در تمامی مراکز استان ها، اکثر شهرها و حتی کشورهای همسایه است. پس عزیزان ایرانی در هر استانی که تشریف داشته باشند می توانند سقف لابل را نصب کرده و از مزایای سقف کشسان استفاده کنند. این سقف ها بیش از ۵۰ سال عمر مفید داشته و تا ۱۲ سال گارانتی دارند.

سقف کشسان شیراز

در زیر نمونه کارهای اجرا شده در استان فارس را مشاهده می نمایید.

 

🔶سقف کشسان ترنسپرنت

🔶شیراز، منزل مسکونی

سقف کشسان شیراز

🔶سقف کشسان چاپی

🔶شیراز، منزل مسکونی

سقف کشسان طرح درخت سقف کشسان شیراز

🔶سقف کشسان چاپی

🔶شیراز، دفتر نمایندگی لابل

سقف کشسان چاپی در شیراز سقف کشسان شیراز

🔶سقف کشسان ترنسپرنت

🔶شیراز، منزل مسکونی

سقف کشسان ترنسپرنت شیراز سقف کشسان شیراز

گروه صنعتی لابل، دارای آموزشگاه تخصصی ویژه ی آموزش سقف کشسان به عزیزان علاقه مند است. عزیزان فعال در حوزه دکوراسیون داخلی، تیم های اجرایی کناف و افراد علاقه مند به آموزش سقف کشسان شیراز می توانند درخواست آموزش خود را ثبت کنند. همچنین گروه صنعتی لابل از افراد فعال در دکوراسیون و طراحی داخلی برای دریافت نمایندگی سقف کشسان شیراز از گروه صنعتی لابل دعوت به عمل می آورد. برای دریافت اطلاعات در مورد نمایندگی سقف کشسان لابل می توانید از طریق لینک دریافت نمایندگی اقدام کنید.

گروه صنعتی لابل علاوه بر اعطای نمایندگی، برگزاری دوره های آموزشی و اجرای سقف کشسان آماده ارائه طراحی های دکوراسیون داخلی برای مشتریان خود نیز می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات و سفارش طراحی، فرم موجود در صفحه درخواست طراحی را پر کنید و منتظر پاسخ همکاران ما باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت سقف کشسان کد SYZرا به شماره ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ ارسال کنید.

 

 

مطالب مشابه