سقف کشسان در دکوراسیون کافه ژوان دماوند

سقف کشسان در کافه ژوان دماوند نمایی از زیبایی و انعکاس حس خوب طراحی داخلی فضاهایی مانند کافه و رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد ساعت ها از زمان استراحت و قرار ملاقات های خود را در کافه ها می گذرانند. چیزی فراتر از کیفیت شما را جذب این مکان ها می […]

سقف کشسان در دکوراسیون کافه ژوان دماوند
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سقف کشسان در کافه ژوان دماوند نمایی از زیبایی و انعکاس حس خوب

طراحی داخلی فضاهایی مانند کافه و رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد ساعت ها از زمان استراحت و قرار ملاقات های خود را در کافه ها می گذرانند. چیزی فراتر از کیفیت شما را جذب این مکان ها می کند. حال و هوای کافه گردی و فضاهای دوستانه و گرم در کنار دکوراسیون زیبا بعضی از مکان ها را به انتخاب همیشگی تبدیل می کند. یکی از این فضاهای دلنشین، کافه ژوان دماوند است.

سقف کشسان کافه ژوان دماوند

اجرای سقف کشسان لابل در کافه ژوان دماوند

 

موارد زیادی در دکوراسیون کافه و رستوران قابل توجه هستند. از جمله طراحی سقف، دیوار ها، نوع و جنس میز و صندلی، نحوه چیدمان، عناصر دکوری همچون دیوار کوب ها و شمع و گل که مهمان همیشگی این فضاهاست. از سوی دیگر نقش نور و روشنایی را نیز نباید نادیده گرفت. در دکوراسیون کافی شاپ و طراحی داخلی کافه رستوران ها بهتر است از متریالی قابل نورپردازی برای نصب در دیوار و سقف استفاده کنیم. سقف کشسان لاکر یکی از زیباترین سقف های کاذب است. این نوع سقف کشسان با سطح مسطح و براق خود نور را منعکس می کند و قابلیت نورپردازی رستوران و کافی شاپ را در سقف فراهم می کند.

سقف لاکر

انعکاس نور و زیبایی در سقف کشسان لاکر به همراه نورپردازی زیبای فیبر نوری و کریستال نمای زیبایی را خلق کرده است. یکی از فضاهایی که نصب سقف کشسان در آن امروزه مورد استقبال قرار گرفته است، کافی شاپ ها و رستوران ها هستند. سقف کشسان لاکر (براق یا سقف آینه ای) در طیف وسیعی از رنگ ها تولید می شود. همچنین می توانید هر طرح و نقش دلخواهی را بر روی سقف لاکر چاپ کنید .