سقف چاپی

سقف چاپی لابل از پرطرفدارترین انواع طرح سقف کشسان لابل، سقف چاپی است.  هنگامی که بر روی پارچه کشسان لابل چاپ صورت می گیرد، به آن اصطلاحا سقف چاپی می گویند. امکان چاپ انواع طرح و نقش مورد علاقه خود را بر روی سقف لابل برای افراد علاقه مند به این نوع سقف وجود دارد […]

۳۰ مهر ۱۳۹۶

سقف چاپی لابل

از پرطرفدارترین انواع طرح سقف کشسان لابل، سقف چاپی است.  هنگامی که بر روی پارچه کشسان لابل چاپ صورت می گیرد، به آن اصطلاحا سقف چاپی می گویند. امکان چاپ انواع طرح و نقش مورد علاقه خود را بر روی سقف لابل برای افراد علاقه مند به این نوع سقف وجود دارد و محدودیتی در این زمینه ندارید. به دلیل امکان چاپ تصاویر بسیار متنوع و بدون محدودیت، این نوع سقف کشسان بیشترین قابلیت شخصی سازی را دارد.

گروه صنعتی لابل از به روزترین دستگاه های چاپ اروپایی استفاده می کند. این دستگاه ها، چاپ را به گونه ای انجام می دهند که سقف کشسان نهایی دارای نقشی زیبا، خوشرنگ، کاملا بدون بو و سازگار با محیط باشند. سقف چاپی را می توان با رنگ دکوراسیون منزل هماهنگ کرد؛ می توان آن را حتی با سبک دکوراسیون منزل نیز همسو قرار داد. برای مثال چاپ تصاویر سنتی و نقوش اسلیمی بر روی سقف کششی چاپی بسیار مناسب دکوراسیون داخلی سنتی است. اما تصاویری با طرح های مینیمال یا انتزاعی برای دکوراسیون خانه مدرن و مینیمالیستی بسیار مناسب است.

🔸سقف چاپی
🔸دفتر نمایندگی لابل، تبریز